  • 11. Data: 2005-12-05 11:38:23
    Temat: Re: bilety ulgowe dla doktorantów [TAK]
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    jimmij <j...@j...jj> writes:

    > Możecie mi powiedzieć jak to jest w rzeczywistości?

    No dobra, byłem u tych złodziei i wyjaśniłem sprawe. Oczywiście uczestnicy
    studiów doktoranckich *mają* prawo do ulgowych przejazdów. Na moje
    pretensje dlaczego w regulaminie nie jest to zapisane (za to jest
    wyraźnie napisane, że słuchacze studiów doktoranckich nie mają takiego
    prawa) jakaś panienka, głupio się uśmiechając, ślizgała się, że zapisane
    jest tylko "niezbyt jasno". Chodzi oczywiście o przytoczony
    wcześniej przeze mnie paragraf.

    Przy okazji odebrałem haracz za kartę miejską. Nie obyło się jednak bez
    awantur, bo była cholernie długa kolejka i tylko jedno czynne okienko
    więc ludzie się pieklili (słusznie zresztą), że jak trzeba było płacić
    to kolejek nie było, a do oddawania to celowo kolejka jest długa, żeby
    nikomu się nie chciało/opłacało stać po 5 zeta przez pół godziny. A
    termin oddawania niedługo mija...

    jimmij
    --
    I come from the Land Of Imagination

  • 12. Data: 2005-12-05 16:32:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jimmij napisał(a):
    > No dobra, byłem u tych złodziei i wyjaśniłem sprawe. Oczywiście uczestnicy
    > studiów doktoranckich *mają* prawo do ulgowych przejazdów.

    a moim zdaniem od 1 września nie mają
    ale skoro twierdzą, że mają :)

    KG