  • 181. Data: 2022-01-11 15:06:44
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 14:53:50 +0100, Kviat wrote:

    > https://oko.press/zybertowicz-nie-znamy-dlugofalowyc
    h-skutkow-szczepionek/

    > Czyli jak? Nie szczepić i czekać na pojawienie się skutków ubocznych u
    > ludzi... niezaszczepionych?
    > To logiczne.

    Ale gwarantujesz glową i portfelem?

    Bo może wlasciwe bylo przypomnienie rządzącym, ze jak wprowadzą
    obowiązek szczepien, a szczepionki sie okażą felerne, to ...
    Norymberga bedzie właściwa? :-)

    > Jak szczepionym, skoro nie wolno szczepić, dopóki nie poznamy skutków
    > ubocznych?

    Przetestowanej na probce ochotnikow. Z Afryki czy z Bangladeszu.
    Tyle, ze rzetelne przetestowanie na skutki wieloletnie wymaga ...
    wielu lat.
    No to szczepic, nie szczepic, czy dac wybor ... rodzicom?

    > Ale to z powodu szczepionek, czy chipów, które dodają do każdej pasty do
    > zębów?

    Szczepionek.
    Masz taką wiedzę, że z całkowitą pewnoscią możesz powiedzieć, ze
    bzdury piszę?

    > Może na całym świecie już wodę skazili chipami i to przez te chipy w
    > wodzie? Udowodnij, że w paście do zębów nie ma chipów, bo w ulotce ze
    > składem ich nie wymienili, więc na pewno to ukrywają.

    Wegiel jest, krzemionka - to moze i chipy są :)

    J.

  • 182. Data: 2022-01-11 15:08:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 14:37:20 +0100, Olin wrote:

    > Powiem więcej: za najdalej 100 lat te dziecka umrą.

    A jak sie okaze, ze szczepione zyja srednio 20 lat krocej?

    Kto ci emeryture bedzie placil :-)

    J.

  • 183. Data: 2022-01-11 15:12:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Jan 2022 15:08:05 +0100, J.F napisał(a):

    > A jak sie okaze, ze szczepione zyja srednio 20 lat krocej?

    A jak sie okaże, ze szczepione żyją średnio 20 lat dłużej?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 184. Data: 2022-01-11 15:13:08
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 14:35, _Master_ pisze:

    > Dobre pytanie ;-) Białko wstrzyknięte do komórki produkuje DNA wirusa.

    Co jest szczególnie niepokojące w przypadku szczepionek przeciwko
    sars-cov-2, które nie posiadają dna.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 185. Data: 2022-01-11 15:18:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 14:35:13 +0100, _Master_ wrote:

    > Dobre pytanie ;-) Białko wstrzyknięte do komórki produkuje DNA wirusa.
    > _PRODUKUJE_

    To chyba komorka produje i to cale wirusy ... ale owszem - produkcja
    leci, wedle "programu" ze szczepionki.

    > Podobno już istnieją molekularne mikro roboty.

    https://www.sciencedaily.com/releases/2018/05/180531
    102807.htm
    https://www.sciencedaily.com/releases/2020/08/200826
    113715.htm

    https://spectrum.ieee.org/bacteria-busters
    No prosze - leczą.

    J.

  • 186. Data: 2022-01-11 18:47:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 10:10, Kviat pisze:

    > Przestań już histeryzować.

    Kiedy to ty się niezdrowo ekscytujesz:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 187. Data: 2022-01-11 18:58:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 12:13, Kviat pisze:

    > Jeszcze raz, ostatni.
    > Karać za kłamstwa. Karać usuwaniem i blokowaniem, a w skrajnych
    > przypadkach do sądu.

    Rozumiem - ale kto będzie decydował?

    > Kłamstwem jest, że szczepionki zawierają chipy, kłamstwem jest, że
    > zawierają jakieś metalowe elementy, że jak przystawisz magnes to się
    > fiolka ze szczepionką przyciąga, kłamstwem jest, że szczepionki
    > zabijają, kłamstwem jest, że lekarze podłączają chorych do respiratorów
    > żeby ich wykończyć zamiast ich leczyć, bo należą do spisku.
    > I tak, kurwa, dalej. I tym podobne.

    Gdyby nie i tak kurwa dalej i tym podobnie, to bym ci przyznał rację:P

    > Jeżeli nawet ty nie widzisz różnicy, to nie ma nadziei dla ludzkości :)

    Jeszcze raz - gdyby nie "i tak kurwa dalej i tym podbnie" to bym ci
    przyznał rację. Natomiast ja już zostałem szurem gdy zdecydowanie
    napisałem, że minister kraska kłami (i podający za nim te dane świadomie
    również) jak prymitywnie manipuluje że wśród czarnych worków i klientów
    szpitali było 5%* zaszczepionych podczas gdy było około 25%. Więc z
    doświadczenia wiem, że jak ktoś np zakwestionuje dane dotyczące
    genialności szczepień, choćby były one prostą, prymitywną i oczywistą
    manipulacja to wcześniej czy później dostaje łatkę antyszczepa. To już
    zwykle nie jest kwestia nauki czy zdrowego rozsądku a religii. Po obu
    stronach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.
    *) od początki szczepień;)

  • 188. Data: 2022-01-11 19:14:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 13:31, J.F pisze:

    > A rzekome ograniczanie odpowiedzialnosci producentow za NOP -
    > kłamstwo, czy prawda?

    Producentów i rządu. Mamy drugi rok pandemii i nadal brak ustawy o
    odszkodowaniu za nopy. BTW Rozwiązanie jest prosty - "tłit" ministra i
    całkiem legalnie (w przeciwieństwie do całego kowidowego burdelu)
    szczepionka staje się obowiązkowa. No ale wtedy trzeba wziąć za to
    odpowiedzialność a nie "przecież jest dobrowolna" (tylko próbujemy
    bezprawnie szykanować niezaszczepionych).

    Formalnie sprawa jest prosta - jeśli szczepionka nie jest obowiązkowa,
    to władzy wara od tego czy ktoś się zaszczepił czy nie, tak samo jak czy
    ktoś rucha z gumką, kalendarzykiem czy wali konia. A jeśli rząd uważa,
    że winą za epidemię należy obarczyć niezaszczepionych to powinien zacząć
    od "zawieszenia" ministra zdrowia, który za tą sytuację jest
    odpowiedzialny, bo ma narzędzia żeby do tego nie dopuścić i z nich z
    premedytacją nie korzysta:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 189. Data: 2022-01-11 19:32:08
    Od: rAzor <j...@o...es>

    Shrek pisze:

    > Formalnie sprawa jest prosta - jeśli szczepionka nie jest obowiązkowa,
    > to władzy wara od tego czy ktoś się zaszczepił czy nie,

    Ty poddańcu skurwiały, włądza może tfoja kurwiu jeden?

    > zacząć od "zawieszenia" ministra zdrowia

    Kurwiu, zaczyn to na drożdżach i wyjebać jarosława i zbigniewa. Co problemik
    masz kurwiu jedn w dupe ruchany pisiorz?

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje.
    Całujcie wuja w chuja

  • 190. Data: 2022-01-11 20:49:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.01.2022 o 18:47, Shrek pisze:

    > Kiedy to ty się niezdrowo ekscytujesz:P

    Pozory mylą :)

    Lepiej być człowiekiem, który głośno przeklina niż małym, cichym
    skurwysynem.

    Pozdrawiam
    Piotr