    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <61f397bf$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f41d3b$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f59e10$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <61f5a2b4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <SckJJ.3974$5Ta3.1238@fx05.ams1>
    <61f62bfb$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <lyGJJ.140296$_5r7.122703@fx09.ams1>
    <61f769c6$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <3oMJJ.3839$fIV5.1057@fx12.ams1>
    <61f82c31$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <st9o7s$4ct$1@gioia.aioe.org>
    Date: Tue, 1 Feb 2022 08:33:32 +0100

    On Mon, 31 Jan 2022 23:35:40 +0100, Kviat wrote:

    > Prosiłem już żebyś podał jeden punkt, w którym rację miały szury.
    > Podasz? Chociaż jeden.

    No widzisz - szczepionka na Covid juz nie chroni przed
    zarazeniem/zachorowaniem.

    > I nie rozumiem jak to jest możliwe, że ogólnie wierzysz w naukę i
    > równocześnie nie wierzysz. Wierzysz kiedy ci pasuje i nie wierzysz,
    > kiedy ci nie pasuje?

    Ale o co chodzi - byly badania naukowe szczepionki, rzekomo miala
    skutecznosc 95%, a teraz sa statystyki z ktorych wychodzi okolo 0%.

    Ktorej nauce nie wierzysz - starej czy nowej?

    A moze po prostu szczepionka przestala byc tak skuteczna w obliczu
    nowych mutacji, czy jak wolisz - ciagle jest skuteczna w sensie -
    chroni przed ciezkim przebiegiem.
    Do kolejnej mutacji ?

    > No bo skoro "zasadniczo rację mają szury", no to
    > zasadniczo naukowcy racji nie mają. To chyba logiczne? Czy nie?

    Naukowcy? Czy politycy, ewentualnie lekarze - tacy mniej naukowi a
    bardziej polityczni.

    Bo jak ktos mowi, ze wprowadzmy obowiazkowe szczepienia aby zatrzymac
    pandemie, a te szczepienia nie chronia ani przed zakazeniem, ani przed
    roznoszeniem ... to mowi naukowiec, czy naiwniak?

    > Mnie też wkurwia jak robi się kurwę z logiki.
    > Nadal nie wyjaśniłeś dlaczego naukowcy z uporem maniaka twierdzą, że
    > szczepionki działają, chociaż szury mają rację, że nie działają.

    > Wiara w co?
    > Od samego początku było wiadome co zalecali naukowcy.
    > Zostali olani "bo ktoś przeczytał w internecie, że maseczki nie
    > zatrzymują wirusa i można grzyba w płucach dostać", a za zwrócenie uwagi
    > na smarkanie w kark przy kasie w markecie można dostać w ryja.

    Moze mnie skleroza mylic, ale na poczatku to "naukowcy" z WHO nie
    rekomendowali maseczek.

    Moze dlatego, ze dziury w maseczce duze, a wirus malutki, wiec jak ma
    zatrzymac.
    Dopiero kolejne badania pokazywaly, ze cos daja ... ale czy aby na
    pewno rzetelne te wyniki ?

    No ale lata minely ... teraz lepsze szczepienia, czy maseczki, czy
    jedno i drugie?

    > Rekomendowali szczepienia "ale Bill dodał do szcztepionek chipa, a tak w
    > ogóle to spisek w celu depopulacji". Rząd sypie łopatami kasę na
    > wszelkiej maści organizacje, które w mniej lub bardziej jawny i
    > bezczelny sposób zniechęcają do szczepień, za te pieniądze z podatków
    > obywateli pierdolą bzdury, że szczepionki obniżają odporność i za chwilę
    > wszyscy zaszczepieni umrą na HIV. Itd.

    A to swoja droga.

    > A do tego "szczepionki nie działają i szury miały rację".

    No ale dzialaja?

    > Nie dość, że cywilizowany świat nadziwić się nie może co się w Polsce
    > stało z demokracją, to jeszcze zaczynają się nabijać z szurskiej ciemnoty:
    > https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,280526
    09,polski-rzad-tak-zle-radzi-sobie-z-pandemia-ze-pis
    za-o-tym-za.html

    > "Polska wreszcie zdobyła sławę w renomowanych periodykach naukowych.
    > Niestety jako siedlisko bezprzykładnej ciemnoty" - komentują eksperci."
    >
    > Kurwa, co trzeci Polak deklarował w zeszłym roku, że nigdy nie zaszczepi
    > się przeciw covid.
    > https://wyborcza.pl/7,75398,27967830,do-rzeczy-znow-
    wspiera-antyszczepionkowcow-ministerstwo.html

    Ciekawe. Ale czy nie minelo? Bo iles tam procent zaszczepionych
    minus dzieci ... moze juz zmienili zdanie ?

    Ale ... pytales, czemu sie nie chca szczepic?
    Moze maja jakies inne powody ... np niech inni przetestuja te
    szczepionki na sobie :-)

    > Ale oczywiście to szury mają rację, że szczepionki nie działają, a
    > naukowcy tylko pierdolą o swojej nadmiernie optymistycznej wierze w
    > szczepionki.

    A patrysz np na Irlandie, gdzie ponoc bardzo duzo zaszczepionych?

    Ilosc zachorowan jak nigdy dotąd, ale zgonów faktycznie mało.

    > Przecież widać, że szczepionki działają.
    >
    > To, że szczepienia nie działają tak jak powinny, nijak nie prowadzi do
    > wniosku, że szczepionki nie działają.
    >
    > https://www.gov.pl/web/szczepimysie/raport-szczepien
    -przeciwko-covid-19
    > W pełni zaszczepionych: 21 727 625
    > 3 dawka: 209 944 (dawka przypominająca 9 992 517)
    >
    > Nawet jakby szczepionka miała skuteczność 100%, nawet jakby odporność
    > nie spadała w czasie, to żadne szczepienie nie będzie działać jak ludzie
    > nie chcą się szczepić.

    No ale nie dziala, a przynajmniej nie chroni przed zachorowaniem.

    A moze to koncerny robia Cie w konia, bo chca, zebys im co 3 miesiace
    zaplacil za szczepionke ...

> [...]
    > Jak nikt się nie zaszczepi działającą w 100% szczepionką, to działanie
    > szczepienia będzie 0%. Z tego nijak nie wynika, że szczepionka nie działa.
    >
    > Ludzie czytają "szczepienia nie działają, więc szury miały rację" i
    > sobie myślą, a chuj tam, skoro nie działają, to po chuj się szczepić?
    > Żaden z nich nie wpadnie na to, że szczepienia nie działają tak jak
    > powinny nie dlatego, że szczepionka nie działa, tylko dlatego, że jeden
    > i drugi się nie zaszczepił, trzeci olał dawkę przypominającą "bo nie
    > działa". A czwarty jest gotowy oddać życie w obronie sylwestra marzeń i

    Ale ale ... to czemu ilosc zachorowan wsrod zaszczepionych z grubsza
    biorąc taka sama jak wsrod niezaszczepionych?

    > będzie smarkał na innych, również tych zaszczepionych, ale maseczki nie
    > założy, bo to zamach na jego wolności osobiste.

    Maseczka pomaga? To nos na nosie i nie narzekaj na innych.
    Dwie mozesz ubrac :-)

    > Od mniejszej skuteczności, od spadającej odporności w czasie, do
    > niedziałania szczepionki jest przepaść. Tym bardziej, że odporność
    > odbudowuje dawka przypominająca.
    > O ile wierzysz naukowcom, a nie szurom.

    Ta ... a tu niektorym naukowcom wchodzi ujemna skutecznosc szczepionki
    po 5 miesiacach.
    Placic koncernom, nie placic wiecej, czy szury mialy racje i bylo sie
    nie szczepic ...

    J.