  • Data: 2022-02-01 23:04:40
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2022 o 08:33, J.F pisze:

    > Ale o co chodzi - byly badania naukowe szczepionki, rzekomo miala
    > skutecznosc 95%, a teraz sa statystyki z ktorych wychodzi okolo 0%.
    >
    > Ktorej nauce nie wierzysz - starej czy nowej?
    >
    > A moze po prostu szczepionka przestala byc tak skuteczna w obliczu
    > nowych mutacji, czy jak wolisz - ciagle jest skuteczna w sensie -
    > chroni przed ciezkim przebiegiem.
    > Do kolejnej mutacji ?

    O to, to. Przecież dokładnie o tym piszę i co jakiś czas dodaję, że
    jednak przed ciężkim przebiegiem jakoś tam chroni. Natomiast jak się
    zesrało z zapobieganiem zachorowaniu/rozwinięciu zakażenia, to nagle się
    zmieniła wiedza z dwustu lat i nagle szczepionki nigdy nie chroniły. Co
    zresztą nie przeszkadza twierdzić, e jdnak dalej chronią;)

    > Naukowcy? Czy politycy, ewentualnie lekarze - tacy mniej naukowi a
    > bardziej polityczni.

    Politycy powołują się na "naukowców", a "naukowcy" jakoś niechętnie
    prostują;) Zresztą nasz naczelny "naukowiec" twierdził że zaszczepieni
    nie będą zakażali, bo sami nie będą zakażeni. Jakoś dementi i oburzenia
    ze strony "naukowców" nie słyszałem.

    > Bo jak ktos mowi, ze wprowadzmy obowiazkowe szczepienia aby zatrzymac
    > pandemie, a te szczepienia nie chronia ani przed zakazeniem, ani przed
    > roznoszeniem ... to mowi naukowiec, czy naiwniak?

    Co więcej jak zwrócisz na to uwagę, to zostajesz szurem;)

    > No ale dzialaja?

    Zmieniła się prawda etapu. Teraz "szczepionki nigdy nie zapobiegały
    chorobą". Ale jak napiszesz, że nie zapobiega, to kwiatek rzuci, że
    jednak zapobiega;)

    > Ale ale ... to czemu ilosc zachorowan wsrod zaszczepionych z grubsza
    > biorąc taka sama jak wsrod niezaszczepionych?

    Mondrzejsze o tym nie wspominać bo to wcale nie jest podobna szurze:)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.