  • Data: 2022-02-01 11:28:40
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2022 o 11:24, Olin napisał:

    > Używasz dziwacznej terminologii. Szeroko rozumiana medycyna rozróżnia
    > infekcję od choroby. Nie mam złudzeń, że na foliarskich forach używają tych
    > pojęć zamiennie i śmiem twierdzić, że nieprzypadkowo.
    >
    > "Zakażenie to wniknięcie patogenu - wirusa czy bakterii - do organizmu. To
    > może być początek kłopotów ze zdrowiem, ale na szczęście nie zawsze. Innymi
    > słowy - nie z każdego zakażenia rozwija się choroba. W czasie pandemii,
    > kiedy media, podając statystyki zakażeń SARS-CoV-2 czasami mylą zakażenie z
    > chorobą, warto uporządkować wiedzę z lekcji biologii o wirusach i tym, co
> [...]
    ia-wirusem-rozwinie-sie-choroba

    To nie foliarze przyjęli, że posiadanie nawet fragmentu dna patogenu w
    ślinie oznacza, że jest się chorym, tak wymyślili ci, co testują na
    potęgę, by twierdzić, że jest pandemia. Mówili to od początku, ale jak
    to powiedział Horban prawie rok temu Pospieszalskiemu, nie chce
    rozmawiać z "płaskoziemcami", choć mają rację?

    Zresztą tak samo jak w sprawie masek:
    https://thefederalist.com/2022/01/17/cdc-finally-adm
    its-cloth-masks-were-always-political-theater/

    --
    http://zrzeda.pl