  • Data: 2022-02-01 11:24:09
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Jan 2022 19:23:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > Ja tylko mówię, że szczepienia na covid już nie
    > zapobiegają zachorowaniu.

    Używasz dziwacznej terminologii. Szeroko rozumiana medycyna rozróżnia
    infekcję od choroby. Nie mam złudzeń, że na foliarskich forach używają tych
    pojęć zamiennie i śmiem twierdzić, że nieprzypadkowo.

    "Zakażenie to wniknięcie patogenu - wirusa czy bakterii - do organizmu. To
    może być początek kłopotów ze zdrowiem, ale na szczęście nie zawsze. Innymi
    słowy - nie z każdego zakażenia rozwija się choroba. W czasie pandemii,
    kiedy media, podając statystyki zakażeń SARS-CoV-2 czasami mylą zakażenie z
    chorobą, warto uporządkować wiedzę z lekcji biologii o wirusach i tym, co
    robią w naszym organizmie."

    https://zdrowie.pap.pl/byc-zdrowym/z-kazdego-zakazen
    ia-wirusem-rozwinie-sie-choroba

    --