  • Data: 2022-02-01 06:28:38
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeden pies. Tamto też jest systemowe skoro powszechne i powszechnie
    > tolerowane przez władze, w tym na szczeblu krajowym.

    Jak uważasz. Dla mnie jest jednak róznica między tolerowaną samowolką
    kulsonów a systemowym prześladowaniem obywateli przez państwo.

    > Tu bym różnym takim IM dał odrobinę kredytu zaufania bo myślę, że wielu
    > się na początku pogubiło, lub miało błędne wyobrażenia.

    Nie ma problemu. Błądzić jest rzeczą ludzką. Gorzej że oni
    "przeciwników" z zasady zrównują z szurami, plaskoziemcami i
    zwolennikami walki ze wszystkim figurkami co podrzędniejszych świętych
    sugerując im powinowactwo z co głupszymi politykami partii rządzącej. No
    i zaskakująca jest ich odporność na argumenty. Jakbyś z

    Są dwie szkoły - albo "przecież szczepionki nigdy nie djehowym gadał,
    tylko jehowy jednak o rząd kulturalniejszy.

    > To już raczej
    > odrobinę żenujący jest ten obecny cyrk, gdzie twierdzi się że jest
    > właśnie tak jak mówiono od początku.ziałały przeciw zachorowaniom i
    transmisji" a druga "przecież działają";)

    > No gadaliśmy już o tym. Porażka piarowska i inna dość spora.

    No wiem. Tylko piszę, że to znacznie więcej niż czy ci kulson plecak
    przetrzepie.

    > Ciekawe, że w sumie tu też jest z tym taki cyrk. Nie, nie jest
    > obowiązkowe. Tak, nikt nie ma wątpliwości, że jak się nie zaszczepisz to
    > zrobimy tak, że się w końcu zaszczepisz.

    Bo władza nie ma jaj, zeby wprost powiedzieć, że są obowiązkowe. Dlatego
    niepoijalna część szczepi się na lato, żeby pojechać na wakację, bo zła
    "łunia" a potem się okazuje, że w sezonie "grypowym" szczepionka nie
    robi, bo ona jest od papierka a nie ma chronić przed zachorowaniem.
    Zamiast robić szopki powinna być po jednym strzale na jesień.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.