  • 1. Data: 2005-04-24 17:06:18
    Temat: bezpieczenstwo pracy na budowie
    Od: "Michał\"MrCache\"Cach" <m...@o...pl>

    Jak mam ustalic zasady wspoldzialania uwzgledniające sposoby
    postepowania w przypadku wystapienia zagrozen zdrowia lub zycia
    pracownikow na budowie?

    pzdr
    Michal Cach

  • 2. Data: 2005-04-24 17:31:59
    Temat: Re: bezpieczenstwo pracy na budowie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał"MrCache"Cach" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak mam ustalic zasady wspoldzialania uwzgledniające sposoby
    > postepowania w przypadku wystapienia zagrozen zdrowia lub zycia
    > pracownikow na budowie?

    Kto z kim ma współdziałać w tym celu? Bo generalnie odpowiedzialność
    zgodnie z prawem ponosi kierownik budowy.

  • 3. Data: 2005-04-25 13:01:51
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 24 Apr 2005 19:31:59 +0200, Robert Tomasik napisał/napisała:
    > Kto z kim ma współdziałać w tym celu? Bo generalnie odpowiedzialność
    > zgodnie z prawem ponosi kierownik budowy.

    no, to najprosciej niech zatrudni kierownika budowy a siebie obwola szefem
    :>
    Problem z glowy ;)

    --
    * Terapia pregierzowa: http://babka-papika.blog.pl/ *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2005-04-25 13:50:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..

    > no, to najprosciej niech zatrudni kierownika budowy a siebie obwola
    szefem
    > :>
    > Problem z glowy ;)

    Ale to nie wyjaśnia pytania. Skoro gość pisze o współdziałaniu, to jak
    rozumiem mają być conajmniej dwa podmioty. Taż kierownik budowy z samym
    sobą współdziałać w tym zakresie nie może.

  • 5. Data: 2005-04-26 14:00:39
    Od: "Michał\"MrCache\"Cach" <m...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Michał"MrCache"Cach" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kto z kim ma współdziałać w tym celu? Bo generalnie odpowiedzialność
    > zgodnie z prawem ponosi kierownik budowy.

    Gwoli wyjasnienia, bo tu o brazne budowlana chodzi
    i bhp

    Na terenie budowy jest 35 pracodawcow, ktorzy musza wspolnie ustalic te

  • 6. Data: 2005-04-26 16:42:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    te
    > zasady wspoldzialania uwzgledniające sposoby
    > postepowania w przypadku wystapienia zagrozen zdrowia lub zycia

    Ale jest jeden kierownik budowy i to on za to odpowiada.