  • 1. Data: 2005-04-24 16:24:01
    Temat: Delegacja, nadgodziny, podróż...
    Od: "Kasia_rowerowa" <k...@g...pl>

    Sytuacja jest taka:
    - pracuję od pon. do piątku w godz. 8.00-16.00
    Wyjeżdżam na delegację:
    1.1. przykładowo w poniedziałek. Podróż pociągiem trwa od 6.00 rano do 13.00,
    o 13.00 jeste u klienta, u którego pracuję do 18.00
    Jak policzyć zwykłe godziny pracy i nadgodziny?
    Czy tak:
    1.2. od 6.00 do 8.00 nic mi się nie należy, bo podróżuję i nie są to moje
    godziny pracy;
    1.3. od 8.00 do 12.00 są to godziny pracy, choć w tym czasie podróżuję, gdyż
    są to moje godziny pracy;
    1.4. od 13 do 16 - bo jestem u klienta i pracuję
    1.5 od 16 do 18 - nadgodziny, bo pracuję u klienta ponad normę.
    Razem: 4 godz. (z pkt. 1.3) + 3 godz. (z pkt. 1.4) + 2 godz. (z pkt 1.5)??????

    A teraz inna sytuacja: godziny identyczne jak wyżej, ale podróż trwa w
    sobotę, która jest dla mnie dniem wolnym od pracy? I tu już kompletnie się
    gubię...

    Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc
    kasia rowerowa

  • 2. Data: 2005-04-24 16:25:54
    Temat: Re: Delegacja, nadgodziny, podróż...
    Od: petrol <o...@w...com>

    Kasia_rowerowa wrote:
> [...]
    > Czy tak:
    > 1.2. od 6.00 do 8.00 nic mi się nie należy, bo podróżuję i nie są to moje

    A czy jedziesz na wakacje do Leby, czy do klienta?

> [...]
    > 1.4. od 13 do 16 - bo jestem u klienta i pracuję
    > 1.5 od 16 do 18 - nadgodziny, bo pracuję u klienta ponad normę.

    Cieplo cieplo.

  • 3. Data: 2005-04-25 05:49:21
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "petrol" <o...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Tu nie ma żadnych nadgodzin. Pracowałaś w godz. 13-18 i to wszystko. Reszta
    to był dojazd do pracy.

    > A czy jedziesz na wakacje do Leby, czy do klienta?

    A czy to ma w tym przypadku jakiekolwiek znaczenie ?

    > Cieplo cieplo.

    Powiedz nam, skąd te swoje ciepełko wynika ? Może jakiś przepisik ?

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-04-25 14:21:41
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Robert najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

> [...]
    >
    > A czy to ma w tym przypadku jakiekolwiek znaczenie ?

    > Powiedz nam, skąd te swoje ciepełko wynika ? Może jakiś przepisik ?

    <

    nie podpuszczaj kameleona, bo zaraz ci zuci cytatem z United States
    Code i orzeczeniem US Supreme Court. Bo innych nie zna.

    --
    Falkenstein

  • 5. Data: 2005-04-27 07:00:06
    Od: "Kasia_rowerowa" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "petrol" <o...@w...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tu nie ma żadnych nadgodzin. Pracowałaś w godz. 13-18 i to wszystko. Reszta
    > to był dojazd do pracy.

    Czyli, gdyby tak było, to w ten przykładowy poniedziałek pracowałam jedynie 5
    godzin. Czyżby to znaczyło, że im częściej wyjeżdżam na delegację, tym krócej
    pracuję? Czy rzeczywiście w sytuacji, kiedy jestem zobowiązana świacczyć pracę
    w godz. 8-16 od pon. do piąt., podróż do klienta w godz. - tak jak w powyższym
    przykładzie: od 8.00 do 13.00 nie zalicza mi się w godziny pracy? Czy w
    ewidencji czasu pracy będzie zatem widnieć, że w pon. przepracowałam jedynie
    od 13.00 do 18.00?

    Pozdrawiam
    kasia_rowerowa