  • 1. Data: 2005-04-24 14:34:37
    Temat: czy prawo zabrania biegania po mieszkaniu (i gry w piłkę)
    Od: "terminatriX" <m...@g...pl>

    Dzień dobry
    Czy prawo zabrania biegania po mieszkaniu (i gry w piłkę)? Mieszkam w
    głośnym i słabo wyciszonym bloku. Pode mną na parterze mieszka rodzina z
    trójką dzieci 5-14 lat, z masą zwierząt na dwa pokoje. Zawsze jak są -dzieci
    tupią, biegają, wrzeszczą, czasami grają w piłkę, całymi dniami. Wolałabym,
    żeby zrobili sobie roczny gruntowny remont a potem usiedli spokojnie na
    dupach przed TV. Nie chodzi mi o decybele, tylko o to dudnienie, podskakuje
    mi szklanka w ręku, krzesło na którym siedzę, i stół na którym opieram ręce.
    Mam dość, chyba mam już alergię na te wibracje, jak tylko zaczynają
    rozgrzewkę zaczyna mnie boleć głowa. Nie chcę awantur, mogą sobie wrzeszczeć
    ale chcę wiedzieć, czy w "paragrafach" jest napisane że nie można biegać po
    mieszkaniu. Mam ochotę sprzedać ten dom, bo nie wypełnia swojej funkcji. I
    jeszcze raz, nie chodzi mi o decybele, które mogę wytłumić, tylko o
    dudnienie.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-25 12:43:54
    Od: "Irro" <Z...@n...pl>

    Użytkownik "terminatriX" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry
    > Czy prawo zabrania biegania po mieszkaniu (i gry w piłkę)? Mieszkam w
    [ciach]
    dzwoń za każdym razem na policję, mają obowiązek przyjechać, sąsiedzi
    zakłócają spokój, więc za którymś razem zostaną ukarani. Nie ma znaczenia
    godzina zgłoszenia (przed czy po 22).
    Przetrenowałem z fanami techno puszczającymi łomoty w południe z okna.

    Irro