  • 1. Data: 2005-04-24 15:39:42
    Temat: Szukam odp
    Od: "Witam" <k...@v...pl>

    Szukam odp

    Mam nie ślubne dziecko Kobieta które je urodzi niechce je czy jako biologiczny
    ojciec moge miec prawo do opieki i czy moja żona też moze miec opieke na tym
    dzieckiem
    czekam na odp co musze zrobic aby wszystko było ok

  • 2. Data: 2005-04-24 16:10:13
    Temat: Re: Szukam odp
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > dzieckiem
    > czekam na odp co musze zrobic aby wszystko było ok

    Jesli ona wskaze cie jako ojca, to moze sie w ciagu 2 tygodni zrzec
    prawa do niego i w tym momencie ty automatycznie wskakujesz na pierwsze
    miejsce w kolejce. Natomiast jesli ona się nie zrzeknie swoich praw to
    lepiej o dziecku zapomnij ... bez wzgledu na to, czy sąd cie uzna za
    ojca czy nie to i tak matka jest w stanie skutecznie ci utrudnic
    wszystkie proby kontaktu.

    --
    Krzysiek, Krakow