  • 91. Data: 2005-11-27 19:26:47
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dmcsm8$cm7$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dmbv6h$878$1@inews.gazeta.pl...

    > Oszukujesz siebie. Zresztą każdy głupek z psychiatryka uważa się za
    > normalnego i za żadne skarby nie prezyzna, że jest z nim coś nie tak.
    > Ilu jeszcze ma ci powiedzieć żeś debil??

    jezeli nie masz nic merytorycznego do dodania to zamilcz kmiocie.

    P.

    Wiesz co, procz kilku porad odnosnie kodeksu drogowego Twoja cala tworczosc
    na tej grupie ogranicza sie do ublizania innym. Sam sobie swiadectwo
    wystawiasz.

  • 92. Data: 2005-11-27 21:10:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 26 Nov 2005 19:31:47 +0100, Johnson napisał(a):

    > Nie rozumiem.
    No właśnie. Piszesz pytającemu o możliwość zajęcia narzędzia do
    zarobkowania, że powinien o czymś pomyśleć *przed* popełnieniem
    przestępstwa. Ja Ci odpowiadam, że jeszcze nie wiadomo, czy popełnił
    przestępstwo - toczy się postępowanie mające to ustalić. Ty mi odpowiadasz,
    że wystarczy uzasadnione podejrzenie. To ja się Ciebie pytam. A teraz pytam
    czy ponownie/inaczej/: czy do uznania czegoś za przestępstwo wystarcza
    *uzasadnione podejrzenie* jego popełnienia?

    PS wiem, że się czepiam

    --
    pozdro
    poreba

  • 93. Data: 2005-11-27 21:16:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 26 Nov 2005 22:39:02 +0100, Olgierd napisał(a):

    > Ściśle: jego zawartość, czyli zapis. Tego zaś nigdy nie "pokażesz" bo nie
    > zapis nie istnieje w postaci materialnej.
    Znaczy się te domeny magnetyczne to tylko wirtualnie albo ezoterycznie? ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 94. Data: 2005-11-27 21:36:54
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 27 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    wyjaśniam co następuje:

    > otoz ogormne, bo zwykle taki sprzet jest przetzrymywany kilka miesiecy i
    > bardzo czesto pozbawia sie czlowieka
    > glownego narzedia jego pracy i to jest wlasnie moim zdaniem "wyrzadzona
    > niepotrzebna szkoda i dolegliwosc" opisana w art 227.

    Po pierwsze problemy sam sprowadza na siebie domniemany sprawca. Po drugie
    - nie przesadzaj, komplet mysz i klawiatura kosztuje 30 zł.

    > dysk twardy w wyjmowanej kieszeni ?

    Też.
    I jest oczywiście częścią składową.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 95. Data: 2005-11-27 22:29:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > czy ponownie/inaczej/: czy do uznania czegoś za przestępstwo wystarcza
    > *uzasadnione podejrzenie* jego popełnienia?

    Do zatrzymania rzeczy wystarczy uzasadnione podejrzenie przestępstwa. I
    piszę to poraz 3 i więcej nie będę, nawet jak nie jesteście w stanie
    tego pojąć i odróżnić od innych rzeczy.
    A sprawca przestępstwa umyślnego - a za takim mamy do czynienia - wie że
    je popełnił już w chwili jego popełnienia. I dla stwierdzenia tego faktu
    nie jest mu potrzebne żadne postępowanie. Wystarczy że pomyśli. A może
    to zrobić też *przed* popełnieniem przestępstwa.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 96. Data: 2005-11-27 22:33:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Przemek, nie wydurniaj się. Czasem warto pisać mniej ale rozsądniej.
    > Przecież to jasne, że drukarka i monitor to _nie jest_ komputer anie nawet
    > przynależność, w przeciwieństwie do procesora czy płyty głównej.

    Serio?

    To jak by chcieli skonfiskować notebooka, to najpierw urwaliby ekran?

    A pamietaj, że keidyś były takei wynalazki, jak komputer przenośny z
    wbudowaną drukarką.

  • 97. Data: 2005-11-27 22:35:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Ściśle: jego zawartość, czyli zapis. Tego zaś nigdy nie "pokażesz" bo nie
    > zapis nie istnieje w postaci materialnej.

    I właśnie tylko i wyłącznie ten zapis powinni zabezpieczać _kompetentni_
    fukcjonariusze.

  • 98. Data: 2005-11-27 22:36:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Olgierd wrote:

    > - nie przesadzaj, komplet mysz i klawiatura kosztuje 30 zł.

    Albo 300 ;]

    Ja np. za moja ukochana klawiature zaplacilem 200 zlotych. A bylo to z
    10 lat temu...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 99. Data: 2005-11-27 23:50:18
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A zadam pytanie inaczej, co bedzie jesli w razie kontroli w domu w kompie
    ani nigdzie w mieszkaniu nie bedzie dysku HD i innych nosnikow, oprocz CD
    (oczywiscie z lealnym softem). Czy w takim przypadku tez zabiora komputer,
    do analizy bez dysku?
    Pozrawiam

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 100. Data: 2005-11-28 05:13:02
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > jezeli nie masz nic merytorycznego do dodania to zamilcz kmiocie.

    Gadasz sam ze sobą?? Pogorszyło się?

    >Sam sobie swiadectwo wystawiasz.

    I niepotrzebnie. Tu i tak cię wszyscy znają.