  • 1. Data: 2005-11-24 12:27:38
    Temat: Wypowiedzenie warunków umowy o pracę
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaka jest sytuacja prawna pracownika któremu pracodawca przedstawia nowe
    warunki zatrudnienia (zmiana stanowiska i wynagrodzenia) a pracownik odmawia
    przyjęcia nowych warunków. Interesują mnie szczególnie dwie kwestie:
    1. Czy takiemu pracownikowi przysługują kodeksowe dni na poszukiwanie pracy?
    2. Czy po upływie okresu wypowiedzenia będzie miał prawo do zasiłku?
    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2005-11-24 12:45:11
    Temat: Re: Wypowiedzenie warunków umowy o pracę
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    wrote:

> [...]
    > kodeksowe dni na poszukiwanie pracy? 2. Czy po upływie okresu
    > wypowiedzenia będzie miał prawo do zasiłku? Z góry dzięki.

    Ma dokładnie takie same prawa jak przy zwykłym wypowiedzeniu umowy
    przez pracodawcę.

  • 3. Data: 2005-11-24 15:29:26
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 lis o godzinie 13:45, na pl.soc.prawo, jureq napisał(a):

    > Ma dokładnie takie same prawa jak przy zwykłym wypowiedzeniu umowy
    > przez pracodawcę.

    A czy nie "dochodzi" w tym przypadku okoliczność "likwidacji stanowiska
    pracy" ?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-12-02 11:25:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Artur Ch. wrote:

    > A czy nie "dochodzi" w tym przypadku okoliczność "likwidacji
    > stanowiska pracy" ?

    A to zależy czy je likwidują czy też przyjmuja/przenoszą na nie kogoś
    innego