  • 1. Data: 2005-11-24 12:52:41
    Temat: Samochod rozwalony a sprawca zbiegl
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Mialem dwa dni temu kolizje drogowa w skutek ktore moj samochod zostal
    powaznie uszkodzony. Sprawca kolizji uciekl. Pomimo iz policja wie czyj to
    byl samochod, nie sa w stanie nic temu czlowiekowi zrobic, gdyz nastepnego
    dnia zglosil kradziez samochodu. Moje pytanie dotyczy tego czy mam szanse na
    jakies odszkodowanie z jakiegokolwiek tytulu ? Na mojego poloneza mialem
    wykupione tylko OC, policja najprawdopodobnie nie ustali sprawcy.
    Prosze o jakies rady

    --
    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@o...mila.edu.pl \\

  • 2. Data: 2005-11-24 12:57:09
    Temat: Re: Samochod rozwalony a sprawca zbiegl
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

> [...]
    > jakies odszkodowanie z jakiegokolwiek tytulu ? Na mojego poloneza mialem
    > wykupione tylko OC, policja najprawdopodobnie nie ustali sprawcy.

    Pójdzie i tak z jego OC. Nieważne, czy był kradziony i kto nim kierował.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 3. Data: 2005-11-24 13:06:09
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > byl samochod, nie sa w stanie nic temu czlowiekowi zrobic, gdyz nastepnego
    > dnia zglosil kradziez samochodu. Moje pytanie dotyczy tego czy mam szanse na

    Ubezpieczony jest samochod a nie sprawca. Zglos sprawe z OC samochodu
    jakby nigdy nic i tyle. Firma ubezpieczeniowa bedzie musiala wyplacic
    odszkodowanie w ciagu 30 dni .... albo odmówi i wówczas przegra w
    sądzie.

    A wlasciciel pojazdu niestety bedzie musial sie bujac ze złodziejem i
    swoimi szkodami i zwyżkami.