  • 21. Data: 2003-01-14 13:29:06
    Temat: Re: aplikacje-realne?
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:005901c2bbe0$07366930$a740200a@zm...

> [...]

    litera i -nie jest w tym zdaniu lacznikiem przyczynowo-skutkowym ,a jedynie
    zespoleniem pasji ...

  • 22. Data: 2003-01-14 13:29:08
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : za lapowki kara chloosty rozmarzylam sie ...,

    też nago? :))))))

  • 23. Data: 2003-01-14 13:32:25
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

> [...]

    absolutnie nie ;)

  • 24. Data: 2003-01-14 13:38:36
    Od: a...@p...onet.pl

    > *zauwazylam ,ze tylko chlopcy z prawa rozumieja taka pasje ;) ,nie wiem jak
    > jest z chlopcami z innej branzy ...
    > (informatycy tego nie popieraja)
    > eLaIs

    Oj nieprawda - na szczęście ;)
    Mi dane jest byc ze wspanialym informatykiem, ktory nawet dal sie przekonac, ze
    na dziecko poczekamy "po aplikacji" a na imprezach towarzyskich w gronie
    "prawniczym" stara się nawet udawać, że słucha ;)

    A co do glownego tematu - aplikacji, to wg mnie naprawdę duzo zalezy od
    szczescia. Ja pochodze z rodziny, w ktorej nie uswiadczysz ani sztuki prawnika -
    prawda jest taka, ze nawet moi dziadkowie i rodzice nie maja wyzszego
    wyksztalcenia. Nie mialam wiec zadnych wtykow.
    Na prawo po kilkumiesiecznym zakuwaniu dostalam sie za pierwszym razem i
    skonczylam w terminie z niezlym wynikiem. Podczas studiow mielismy obowiazkowe
    praktyki - ja akurat trafilam do kancelarii adwokackiej, gdzie po pewnym czasie
    zaproponowano mi najpierw dorywcza pomoc a potem etat.
    Po studiach zamarzyla mi sie aplikacja adwokacka i - oczywiscie - oblalam ;).
    Ale sie uparlam, ze szacownej komisji pokaze i naprawde przysiadlam - mialam
    fart przy losowaniu pytan a na pisemnej temat pokrywal sie czesciowo z
    magisterka - i za drugim razem znalazlam swoje nazwisko na liscie.
    Najfajniejsza byla reakcja mojego dziadka - stwierdzil, ze oni mnie starali sie
    na ludzi wychowac - a tu taka wpadka ;(
    Co do kosztow - to aplikacja kosztuje 100 zl miesiecznie. Fakt, ze zarabiam
    najmniej ze znajomych (aplikanci sadowi, radcowscy, pracownicy urzedow
    panstwowych)- ale pare lat moge jezdzic na wakacje pod namiot do rodziny :)
    Moim zdaniem - nie ma sie co sugerowac czarnowidztwami "znajomych" - tylko
    zastanowic sie, co ci sie podoba, co chcialabys robic - i starac sie to robic
    jak najlepiej :)
    Oj - sorry - mentorska historyjka z tego wyszla, ale mam nadzieje, ze Cie
    zacheci do robienia tego, na co naprawde masz ochote - a nie zadawalania sie
    tym, na co wydaje sie ze pozwolaja warunki :)

    Karina

  • 25. Data: 2003-01-14 13:38:48
    Od: a...@p...onet.pl

  • 26. Data: 2003-01-14 13:47:42
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Użytkownik "eLaIs" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości

    Ależ tak, tak, tak.

  • 27. Data: 2003-01-14 14:02:02
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Ależ tak, tak, tak.

    Nie no co ty!!!
    Dla niektórych "amatorów mocnych wrażeń" to nie będzie kara,
    tylko przyjemność ;)))))))

    Pozdrawiam

    Darek

  • 28. Data: 2003-01-14 16:49:41
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > *to przejaw pierwotnej reakcji "oko za oko "

    no chyba sie nie przygotowalas zbyt dobrze na to kolo - oko za oko bylo

    blogoslawienstwem, pierwotnie byla krwawa zemsta, za oko palijo sie wszystko

    of coz zabijalo cala rodzine przestepcy + jego samego.

    Konrado

  • 29. Data: 2003-01-14 18:21:57
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b01f1v$bik$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...

> [...]
    wszystko

    > of coz zabijalo cala rodzine przestepcy + jego samego.

    *de facto masz racje pisalam z tego egzamin rok temu ,to byla historia prawa
    i mialam prawo przeoczyc ;)
    dziekuje za sprostowanie
    eLaIs

  • 30. Data: 2003-01-14 18:24:58