  • 1. Data: 2003-01-14 11:46:09
    Temat: pelnomocnictwo
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    Witam!
    Jak syn swojej matki, ktora jest wlascicielka mieszkania, ma zdobyc
    pelnomocnictwo do tego mieszkania( matka jest chora, trudno jej chodzic, a
    trzeba pare spraw zalatwic).trzeba sie udac do nonariusza? ile to jest
    platne i jakis jest tego okres?
    Wiem ze lepeij byloby przepisac poprostu mieszkanie na syna, ale to sa
    koszty, wiec moze to pelnomocnictwo bedzie mniejszym kosztem?
    pozdrowka
    Bea

  • 2. Data: 2003-01-14 12:10:32
    Temat: Odp: pelnomocnictwo
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik J.K <E...@W...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b00t9v$347$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > pelnomocnictwo do tego mieszkania( matka jest chora, trudno jej chodzic, a
    > trzeba pare spraw zalatwic).trzeba sie udac do nonariusza? ile to jest

    proponuje kuratele dla nieporadnej jest bezpłatna...i nie wymaga dużego
    wysiłku w załatwianiu i dłutermionwa...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-14 13:02:51
    Temat: Re: pelnomocnictwo
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b00t9v$347$1@news.tpi.pl>, J.K wrote:
    > Jak syn swojej matki, ktora jest wlascicielka mieszkania, ma zdobyc
    > pelnomocnictwo do tego mieszkania( matka jest chora, trudno jej chodzic, a

    Pełnomocnictwo do mieszkania tzn co? Jakiś zarząd zwyczajny w stylu aby
    mógł pośredniczyć w załatwianiu spraw np. w urzędzie czy u dostawców
    mediów?

    > trzeba pare spraw zalatwic).trzeba sie udac do nonariusza? ile to jest
    > platne i jakis jest tego okres?

    Trzeba. Może być wydane bezterminowo. Koszty ca 120zł przy 2ch odpisach.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2003-01-14 13:07:10
    Od: "J.K" <E...@W...PL>

    > proponuje kuratele dla nieporadnej jest bezpłatna...i nie wymaga dużego
    > wysiłku w załatwianiu i dłutermionwa...
    >
    > Sandra
    >
    > oki, ale jezeli mialoby to byc pelnomocnictwo to jak to wyglada?
    Bea

  • 5. Data: 2003-01-14 18:43:05
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik J.K <E...@W...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0121t$j7l$...@n...tpi.pl...

    nie jest to pełnomocnictwo dosłowne jest to postanowienie wydane przez sąd
    na wniosek nieporadnej tzn. na wniosek w tym konkretnym przypadku Twojej
    chorej mamy , możesz po jego otrzymaniu załatwiać wszytkie sprawy w
    imieniu podopieczniej
    - tak wiec jest to jedna z opcji ... /tu nie ponosisz kosztów te sprawy
    zwolnione są od wpisu/.

    o pełnomocnictwie poinformowali cię inni grupowicze

    decyzja nalezy do Ciebie

    Sandra

  • 6. Data: 2003-01-15 09:33:26
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Debowski" <a...@n...net> wrote in message

> [...]
    > mediów?

    > Trzeba. Może być wydane bezterminowo. Koszty ca 120zł przy 2ch odpisach.

    Te - a czemu niby trzeba?

    --
    Depi.