  • 1. Data: 2006-03-14 21:16:37
    Temat: ankieta do pracy magisterskiej pomoc
    Od: "barracuda" <p...@o...pl>

    Witam!, proszę wypełnienie mojej ankiety; piszę pracę magisterską i proszę o
    poświęcenie chwilki na wypełnienie ankiety na stronie http://mtok1.ovh.org/

    pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2006-03-14 22:04:22
    Temat: Re: ankieta do pracy magisterskiej pomoc
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    barracuda wrote:
    > Witam!, proszę wypełnienie mojej ankiety; piszę pracę magisterską i proszę o
    > poświęcenie chwilki na wypełnienie ankiety na stronie http://mtok1.ovh.org/

    Pytania 1, 7, 9 sugerują odpowiedź, zatem wnioski z nich wyciągane nie
    będą miały większej wartości naukowej.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-14 22:10:46
    Od: roburkov <r...@g...ciach.pl>

    barracuda pisze:

    > Witam!, proszę wypełnienie mojej ankiety; piszę pracę magisterską i proszę o
    > poświęcenie chwilki na wypełnienie ankiety na stronie http://mtok1.ovh.org/

    Pytania sa tendencyjne!:D

    --
    Pozdrowienia,
    roburkov

  • 4. Data: 2006-03-14 22:24:24
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "barracuda" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!, proszę wypełnienie mojej ankiety; piszę pracę magisterską i proszę
    > o poświęcenie chwilki na wypełnienie ankiety na stronie
    > http://mtok1.ovh.org/

    Wymięklam przy pytaniu nr 5. "surowszym karĄ"? LOL

    HaNkA

  • 5. Data: 2006-03-14 22:32:51
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisała:
    > Wymięklam przy pytaniu nr 5. "surowszym karĄ"? LOL

    A mnie przypadł do gustu "zakaz zbliżania się do ofiar, sprawców".

    -------------------+
    -------------------+

  • 6. Data: 2006-03-14 22:45:54
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Paweł Sakowski wrote:

    > A mnie przypadł do gustu "zakaz zbliżania się do ofiar, sprawców".

    Znow jakis analfabetyk robi prace magisterska badajonc internet...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 7. Data: 2006-03-15 02:01:21
    Od: "simone" <r...@o...pl>

    błędy sie zdarzają wszystkim i są szybko poprawiane.

    wasze komentarze są śmieszne i bez sensu, a co do tendencyjnych pytań to,
    uważam, że pytania musiały być zatwierdzone przez promotora i wszystkie
    pytania nawet te co niby są beznadziejne muszą mieć jakiś sens i swoje
    odwzorowanie w pracy, a poza tym to nie wiecie jaki ma cel autor tej ankiety
    używając takich pytań.Używając takich właśnie tendencyjnych, prostych pytań
    często możemy sprawdzić prawdomówność ankietowanego w innych pytaniach.

    ________________

  • 8. Data: 2006-03-15 07:52:48
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    simone wrote:

    > błędy sie zdarzają wszystkim i są szybko poprawiane.

    > wasze komentarze są śmieszne i bez sensu, a co do tendencyjnych pytań to,
    > uważam, że pytania musiały być zatwierdzone przez promotora

    No nie powiesz mi, ze promotor pozatwierdzal pytania z ortografami...
    ________________

  • 9. Data: 2006-03-15 13:45:40
    Od: "simone" <r...@o...pl>

    > No nie powiesz mi, ze promotor pozatwierdzal pytania z ortografami...

    Nie z ortografami, ale treść, ortografy pojawiły się zapewne przy
    przenoszeniu z papieru na html

  • 10. Data: 2006-03-15 14:26:12
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    simone wrote:

    > Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie z ortografami, ale treść, ortografy pojawiły się zapewne przy
    > przenoszeniu z papieru na html

    Przy przepisywaniu? :>