  • 11. Data: 2003-02-28 06:56:27
    Temat: Re: alkohol w pracy
    Od: "wisia" <m...@p...onet.pl>

    > Znalazłem dość ciekawy wyrok w podobnej sprawie, uzasadnienie jest długie
    więc
    > przesyłam na priv.
    >
    > Ciacho

    bardzo dziekuje, wyrok wiele wyjasnia, i jest dla mnie calkowicie logiczny,

    pozdrawiam serecznie

    wisia

  • 12. Data: 2003-02-28 09:14:48
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie?
    >
    > --
    > Marcin

    Powiem więcej zajrzyj do KC (nie mam tu na myśli biura politycznego nie
    istniejącej partii) może znajdziesz na pierwszej stronie art. 6. Przeczytaj
    go UWAŻNIE. Jak masz komentarze do tego to też poczytaj.

    Stan_Z

  • 13. Data: 2003-02-28 09:34:40
    Od: c...@p...onet.pl

    > a przynajmniej nie każ każdemu szukać :)
    >
    > KG

    Już się poprawiam:

    wyrok SN z 1999.08.26 I PKN 241/99 OSNAP 2000/24/895

    Pozdrawiam
    Ciacho

  • 14. Data: 2003-02-28 10:04:46
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2/27/2003 6:11 PM, Zdzisław wrote :
    > 3. W przypadku niepodania się badaniu, nalezało zażadać od pracownika
    > dowody, że jest trzeźwy.

    A czemu on ma udowadniac, ze nie jest wielbladem?
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 15. Data: 2003-03-01 17:23:02
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Fri, 28 Feb 2003 11:04:46 +0100, Wojciech Szweicer

    >A czemu on ma udowadniac, ze nie jest wielbladem?
    >- Szwejk
    Owszem, tak. Gdy pracownik "oglądowo" i "słuchowo" wydaje się być pod
    wpływem. A uparcie twierdzi, że nie. To co może mam go błagać na
    kolanach.
    Albo przynośi zaśawiadczenie z badania kewi, że był trzeźwy, wygląd i
    bełkot był spowodowany lekami. Wtedy podejmuję decyzję czy w takim
    stanie, pod wpłyswem tych leków jest w stanie wykonywać powierzone mu
    obowiązki.
    A tak na marginesie, nie sądziłem, że uda mi się wywołać taką burzę
    tematem dawno przez prawie wszystkich pracodawców przerobionym,
    niestety.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 16. Data: 2003-03-02 01:13:48
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wyrok SN z 1999.08.26 I PKN 241/99 OSNAP 2000/24/895
    >
    > Pozdrawiam
    > Ciacho

    A moze bys chociaz powiedzial, ajkei sa jego konkluzje, bo ja z lat
    wczesniejszych znam
    taka wykladnie, ze baz badania krwi, to nie ma zadnego dowodu, ze byl
    pijany i zeznania swiadkow mozna
    sobie ...Oczywiscie pracownik nie musi niczego udowadniac - to obowiazek
    pracodawcy.

    --
    Jacek