  • 1. Data: 2003-02-27 00:45:20
    Temat: Prawa Autorskie mam pytanie
    Od: a...@p...onet.pl

    Mam pytanie
    jestem rysownikiem
    Chodzi o prawa autorskie do rysunkow tj. kiedy ja je uzyskuje ??
    czy trzeba je wykupowac , rejstrowac czy jak
    rysuje rysunek i co dalej ?

  • 2. Data: 2003-02-27 01:15:53
    Temat: Re: Prawa Autorskie mam pytanie
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > Mam pytanie jestem rysownikiem
    > Chodzi o prawa autorskie do rysunkow tj. kiedy ja je uzyskuje ??
    > czy trzeba je wykupowac , rejstrowac czy jak rysuje rysunek i co dalej ?

    W momencie gdy zaczynasz tworzyć rysunek. Automatycznie z samego faktu.
    Gorzej gdyby pojawił się problem przywłaszczenia sobie przez kogoś
    autorstwa Twojego rysunku. Trzeba znaleźć sposób na udowodnienie,
    że to Twoje, a nie jego.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 3. Data: 2003-02-27 11:45:44
    Od: "kasza" <k...@2...pl.nospam>

    > Chodzi o prawa autorskie do rysunkow tj. kiedy ja je uzyskuje ??

    od chwili 'ustalenia' czyli zapisania, uwiecznienia w jakiejkolwiek formie

    > czy trzeba je wykupowac , rejstrowac czy jak
    > rysuje rysunek i co dalej ?

    jezeli nie wiaze Cie zadna umowa na wykonianie tego rysunku to wszelkie
    prawa (autorskie i majatkowe) do niego masz Ty, jesli jednak robisz to na
    zamowienie, umowe, to wszystko zalezy od umowy

    --
    pozdrawiam
    kasza