  • 1. Data: 2003-02-27 01:56:30
    Temat: nudno
    Od: "FIl" <m...@m...icpnet.pl>

    troszke nudna ta grupa!!!
    tzn tematy ok i wogole ale ta lista opiera sie widze wylacznie na pytaniach
    i odpowiedziach.
    Sam jestem na 2gim roku prawa i chcialbym popytac sie was prawnikow, a
    mniemam ze sa tu tacy, o wasza prace jak pracuje sie w tym zawodzie w Polsce
    mama jest prokuratorem i wiem ze ma (przepraszam za slowo) zapieprz
    straszny.Chcialbym dowiedziec sie czegos o samych zawodach prawniczych jak
    wygladaja poszczegolne aplikacje, jakie sa perspetywy itd.
    Jeszcze sie odezwe zeby tu troche grupowiczow rozkrecic (no chyba ze ta
    grupa ma tak wygladac- mam nadzieje, ze nie :-) )
    pzdr

    Filip

  • 2. Data: 2003-02-27 08:43:29
    Temat: Re: nudno
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "FIl" <m...@m...icpnet.pl> wrote in message
> [...]
    > Jeszcze sie odezwe zeby tu troche grupowiczow rozkrecic (no chyba ze ta
    > grupa ma tak wygladac- mam nadzieje, ze nie :-) )

    No to co pana powstrzymuje ?
    Prosze sprowowac zapytac - tez chetnie pczytam ew. odpowiedzi

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-02-27 08:46:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : > troszke nudna ta grupa!!!
    : > tzn tematy ok i wogole ale ta lista opiera sie widze wylacznie na
    : pytaniach i odpowiedziach.

    a na czym powinna się opierać? :-)

[...]

    praca jak praca, czytasz, myślisz, zmieniasz, przekonujesz do swojego
    zdania,
    w sumie nudne

    : Chcialbym dowiedziec sie czegos o samych zawodach prawniczych jak
    : wygladaja poszczegolne aplikacje, jakie sa perspetywy itd.

    dlaczego poszedłeś na prawo?

    : > Jeszcze sie odezwe zeby tu troche grupowiczow rozkrecic

    więc czekamy na rozkręcanie panie prawniku :-)

    pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-02-27 11:47:11
    Od: "Romek Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "FIl" <m...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > troszke nudna ta grupa!!!

    W tam nudno , Ja sie bawie do szlenstwa jak ktos pyta czy "moge wsawic gify
    z innej strony na moja" t ktos odpowida nie nei mozesz bo to prawo
    autorskie....
    A za 2 dni ten sam pyta : a moge wstawic JPEG , no bo to przeciez nie gify..
    " :))
    No mnij wiecej takie pytania........
    A moja rada , jak chesz porozmawic o powaznijszych problemach to zapisz sie
    na liste dyskusyjna LEXA. Naprawde warto.
    Pozdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl

  • 5. Data: 2003-02-27 12:08:15
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zapewne masz racje ale uczynienie tego może być dla niektórych trudne, a
    zbyt duża hermetyzacja takiej grupy powoduje oderwanie od życia.:-(

    Ja również mam wrażenie że grupka jest mało zróżnicowana tematycznie ale
    jakieś wątki mogą być ciekawe.

    Stan_Z

  • 6. Data: 2003-02-27 12:38:22
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : A moja rada , jak chesz porozmawic o powaznijszych problemach to zapisz
    sie
    : na liste dyskusyjna LEXA. Naprawde warto.

    podeślesz mi adres?
    bo gdzieś mi zaginął :-(

  • 7. Data: 2003-02-27 14:04:21
    Temat: Odp: nudno
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik FIl <m...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3jr5c$f2e$...@t...icpnet.pl...
    > Jeszcze sie odezwe zeby tu troche grupowiczow rozkrecic (no chyba ze ta
    > grupa ma tak wygladac- mam nadzieje, ze nie :-) )

    hehe czy to zaproszenie do tanga :P do tanga trzeba dwojga :-) więc
    zaczynaj pytać panie nienudny :-)))))

    Sandra

  • 8. Data: 2003-02-27 23:47:53
    Od: "FIl" <m...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3l5uu$3an$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik FIl <m...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b3jr5c$f2e$...@t...icpnet.pl...
    >
    > hehe czy to zaproszenie do tanga :P do tanga trzeba dwojga :-) więc
    > zaczynaj pytać panie nienudny :-)))))

    no ok postaram sie odpowiedziec wszystkim w 1 poscie, mam nadzieje ze mi
    sie uda ;-)
    na prawo poszedlem z kilku powodow: tradycja rodzinna (mama, dziadek,
    stryjek)
    zawsze lubilem prawo- tzn to jakie zna sie z zycia codzienego, prasy,
    telewizja takze z seriali
    chociaz teraz juz wiem ze to zupelnie inna bajka,
    mature zdawalem z historii, na prawo tez zdawalem z historii (wten sposob
    ekonomicznie polaczylem nauczanie
    obu tych rzeczy), podoba mi sie status prawnika w spoleczenstwie
    i oczywiscie, co tu ukrywac perspektywa zarobkow.
    panu Marcinowi odpowiem jescze, ze po tej grupie spodziewalem sie nie pytan
    i odpowiedzi ale
    jakis dyskusji prawniczych , "zawodowych smaczkow", opowiesci, itp.
    myslalem, ze grupa ta bedzie dzialac tak jak np grupa socjologia, czy
    historia ( tam nikt nie zadaje pytan o
    ustalenie faktow spolecznych czy chronologicznych, dyskusja toczy sie na
    tematy blizej badz dalej zwiazane z ww
    naukami) moze taka forma tej grupy wynika z jej specyficznego (prawniczego)
    charakteru.
    Panu Romkowi powiem, ze tez by chcial sie tak bawic ale za malo jeszcze wiem
    :-(
    co do pytan
    to chcialbym wiedziec jakie sa wasze, osoniste odczucia z pracy w waszym
    zawodzie (czy nie nudzi wam sie?, czy jestescie zadwoleni, z tego co
    robicie?
    czy spodziewaliscie sie wlasnie tak a nie inaczej bedzie wygladac wasza
    praca?i co was osobiscie "pociaga w prawie"
    no chyba ze sa tu sami studenci prawa wtedy moje pytania sa bezsensu ;-)

    Filip