  • Data: 2005-05-11 16:30:22
    Temat: Re: alimenty, pozew
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > www.google.pl ... to co odstawiasz rzeczywiście jest żałosne.
    > Myślisz , że ktości za free cokolwiek napisze ?

    P.S. Ładna opowieść.

    "Chciałabym wiedzieć jak to jest jak się wraca do byłego
    faceta?? ... Kiedyś spotykałam się z pewnym facetem, łączyło nas
    tylko łóżko. On wtedy miał dziewczyne podobno ją nawet kochał..
    Ja się w nim zakochałam nie miałam wpływu na swoje uczucia.
    Kiedyś to był po prostu czysty układ. Teraz spotkaliśmy sie po 3
    latach. Zaczynamy się znow spotykac .On już nie kocha
    tamtej dziewczyny, mowi ze chciałby sobie Zycie ułożyć. "

    Tak jakoś mam wrażenie że nie o "dobro dziecka" tu chodzi ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200