    From: "x" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty, pozew
    Date: Wed, 11 May 2005 18:01:42 +0200

    > > Krzysiek, Krakow, http://www.krzysiekpp.prv.pl/
    >

    > To dziecku to powiedz !! Cwaniaczku !!

    Dla mnie to chore. Jak można żądać od rodziców faceta, przed którym
    dobrowolnie rozłożyło się nogi, kasy na dziecko.
    Tak samo jak ojciec czy matka, którego nie wychowywali (czy nawet
    wychowywali) od dziecka. Kto ustanawia to chore prawo.
    Jeśli ludzie się kochają, to siłą rzeczy, pomagają sobie bez sądu. Jeśli
    stosunki są tragiczne, to jak można żądać kasy od dziadków, co oni winni???
    Sory, ale nie pojmuję takich spraw. Dla mnie to szczyt podłości rozkładać
    nogi, a potem wyciągać kasę od ludzi, którzy powinni mieć spokojną starość,
    a przede wszystkim od ludzi, którzy nie mieli NIC WSPÓLNEGO z bzykaniem się
    nieodpowiedzialnych ludzi.

    pozdrawiam,