    From: "cnu" <!cinu@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty i nie tylko
    Date: Mon, 22 Jul 2002 18:30:56 +0200

    > zgadza sie :-) ale doszukałabym sie w tym wybiegu :-)
    > może podam na przykładzie niekoniecznie musi dot . osoby zainteresowanej
    > darowizną:-)
    > Uzyskuję jakąś pokaźną kwote lub jakiś mająteczek,który sprzedaje musze
    > odp.podatek hmm i to spory jak tu sie od tego wykręcić z eks jesteśmy w
    > dobrych układach dogadujemy sie , darowizna na rzecz alimentów - dziecko
    > zyska i ja zyskam pozbywam sie alimentów / oczywiście gdyby tak można było
    > zrobić/ ale nie można .

    no tak ale
    w momencie sprzedaży następuje obowiązek podatkowy i trzeba to zapłacić
    w momencie darowizny nie ma już chyba ulgi w podatku jeśli nie jest ona na
    rzecz jakieś org. czy kościoła ale pewności nie mam
    jeśli darowizna jest tylko na papierze to czy ta ex zgodzi się na
    zmniejszenie alimentów ?

    CNU