  • 1. Data: 2005-02-07 16:17:08
    Temat: aktualne losy ustawy (projektu ustawy?) o UPADŁOŚCI KONSUMENCKIEJ
    Od: a...@o...pl

    czy ktoś wie, czy ustawa o upadłości konsumenckiej została uchwalona?
    a może utknęła w Sejmie? jakie są jej podstawowe założenia?

    chcę się dowiedzieć, czy moi bliscy mogą (będą mogli) skorzystać
    z dobrodziejstw tej ustawy

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-02-07 16:24:56
    Od: a...@o...pl

> [...]
    > a może utknęła w Sejmie? jakie są jej podstawowe założenia?
    >
    > chcę się dowiedzieć, czy moi bliscy mogą (będą mogli) skorzystać

    czy znacie jakieś linki na ten temat?

    pozdr
    Sebastian

  • 3. Data: 2005-02-07 16:32:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    a...@o...pl napisał(a):

    > czy znacie jakieś linki na ten temat?

    www.sejm.gov.pl :)

    utknęła

    KG

  • 4. Data: 2005-02-07 17:39:05
    Od: a...@o...pl

    > www.sejm.gov.pl :)
    > utknęła

    a czy wnioskodawcy mają jakąś stronę, gdzie ten projekt omawiają?
    a czy przeciwnicy projektu (banki itp.) darły pyszczek, że to niedobra ustawa
    i czy są w sieci jakieś ślady takiego marudzenia? szukam wszelkich informacji

    Sebastian

  • 5. Data: 2005-02-07 18:46:42
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    I niech tak zostanie

    Jacek

  • 6. Data: 2005-02-07 20:09:19
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl>

> [...]
    > i czy są w sieci jakieś ślady takiego marudzenia? szukam wszelkich informacji

    PiS to "firmuje" i generalnie wszystkie partie w pierwszym czytaniu projektu
    poparły go za wyjątkiem większości z... PiS-u...:-/ Ot, Polska, Panie cała :]
    No w każdym razie tłumaczą to tym, że - popierają ale nie w tym sensie itd.
    A w gazetach czasami można wyczytać bzdury, że "ustawy nigdy nie uchwalą, bo
    nie ma kto za tego kogoś upadłego... spłacić całości długów" - czym dają
    świadectwo, że nie rozumiejaą istoty ustawy i w ogóle w czym rzecz.
    Ustawa (projekt) został skierowany do komisji, gdzie... utknął :( Bo qrna się
    kłócą o władzę ciągle a nie o istotne rzeczy.
    Na mój gust kiedyś taka ustawa będzie, ale... kiedy to nie mam pojęcia.
    Też na nią czekam.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2005-02-07 21:25:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 7 Feb 2005 18:39:05 +0100, a...@o...pl naskrobał(a):

> [...]
    > i czy są w sieci jakieś ślady takiego marudzenia? szukam wszelkich informacji

    W obecnej przedwyborczej formie trudno ja nazwać inaczej niz powszechnym
    wywlaszczeniem.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org