  • 1. Data: 2005-02-07 14:26:50
    Temat: Odesetki za wynagrodzenie
    Od: "TmK" <k...@i...pl>

    Witam

    Mam krotkie pytanie:

    ile wynosza i jak obliczac odsetki za zwloke wyplaty wynagrodzenia z tyt.
    umowy zlecania?
    (zwloka trwa juz ok 4 miesiecy).

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    TmK

  • 2. Data: 2005-02-07 14:37:33
    Temat: Re: Odesetki za wynagrodzenie
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mam krotkie pytanie:
    >
    > ile wynosza i jak obliczac odsetki za zwloke wyplaty wynagrodzenia z tyt.

    Ilość_dni_zwłoki * stopa_odsetek% * kwota_zaległości / 365

    Poszukaj ile wynoszą obecnie odsetki ustawowe.

    Zakładamy, że jest to 11%. Kwota zaległości: 100zł, 160 dni zwłoki:

    160 * 0,11 * 100 / 365 = 4,82

    Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłem.

    Pozdrawiam!
    www.liwiusz.republika.pl

> [...]