  • 1. Data: 2005-02-09 00:44:37
    Temat: air berlin wezwanie do zaplaty
    Od: "Daniel" <h...@p...pl>

    Witam !

    Jakis czas temu zamowilem na stronie air berlin lot niestety moja karta nie
    zostala zaakceptowana i zostalem poinformowany ze mam zaplacic przelewem na
    konto.
    Tak sie zlozylo ze nie wplacilem tej kasy. I oczywiscie nie skorzystalem z
    uslug air berlin.

    A jakis czas po tym dostaje wezwanie do zaplaty tamtej kwoty i ostrzezenie
    ze jezeli w ciagu 10 dni nie wplace kwoty to skieruja sprawe na droge sadowa
    !

    Moje pytanie czy da sie cos zrobic wiem ze nie jestem bez winy ale z drugiej
    strony skoro karta nie zostala zaakceptowana to czy rezerwacja jest wiazaca
    ?

    Dziekuje za ewentualne porady bede bardzo wdzieczny .

    Daniel,

  • 2. Data: 2005-02-09 02:37:28
    Temat: Re: air berlin wezwanie do zaplaty
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Daniel wrote:
> [...]
    > ?
    >
    > Dziekuje za ewentualne porady bede bardzo wdzieczny .

    A co z rezerwacją dostałeś ją czy nie?

  • 3. Data: 2005-02-09 09:41:40
    Od: "Daniel" <h...@p...pl>

    > A co z rezerwacją dostałeś ją czy nie?