  • Data: 2020-10-28 12:39:29
    Temat: Re: aborcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >No przecież pozostali adwokaci-obrońcy Giertychowi nawet do pięt nie
    >dorastają! ;-)

    Ja tam nie wiem, ale:
    -stac go na najlepszych,
    -powinni chyba jakos wspolpracowac wczesniej i omowic strategie
    procesową wczesniej, a nie 5 minut przed rozprawą ?
    -czy ciagle sie liczy "autorytet adwokata", jak Giertych powie "moj
    klient ...." to ma inny wplyw na sedziow niz jakis mlody adwokacina po
    pierwszej sprawie :-)

    Na razie jak rozumiem - Giertych mial L4 :-)

    J.