  • Data: 2020-10-28 18:13:10
    Temat: Re: aborcja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.10.2020 o 12:36, J.F. pisze:

    > Telewizja tez ma duzy wplyw.

    Ma trybunał? A po co?

    > Trybunal tez jest poselski - poslowie wybieraja :-)
    >
    > Co by nie mowic, to teraz mamy ciekawą sytuacje prawną, bo wyrok TK w
    > zasadzie blokuje inne mozliwosci zmiany.

    Raczej nieciekawą.

    > I co tu zrobic ?
    > -napisac nową ustawe po zmianie czlonkow TK,  i liczyc na to, ze nowi
    > sedziowie nie dopatrza sie niezgodnosci ?
    > i w efekcie zrobic z TK posmiewisko/udowodnic, ze to narzedzie polityczne ?

    Jak to zrobić?

    > O tej porze TVPiS wyswietla jakis srednio ciekawy film, juz nie pamietam
    > co tam bylo planowane.

    Tak jak pisałem, to nie było obliczone na tych co tvpis ogladają, a
    raczej tych co po mieście spacerują wieczorami.

    > Moze tylko potencjalnie, a rzeczywistemu elektoratowi to nie grozi.
    > Gdzies tam czytam, ze pod wnioskiem byli tez poslowie z Kukiz'15

    Kukizowi to i tak przekroczenie progu nie grozi. Konfa pogrzebała pół
    swojego młodego elektoratu. Czyli też im już nie grozi.

    > Bosak jest dumny z postawy swojego Klubu
    > https://demagog.org.pl/wypowiedzi/ktorzy-poslowie-po
    parli-wniosek-do-tk-w-sprawie-aborcji/

    No trzeba mu oddać, że polityczne sepuku popełnił na pełnej kurwie;)

    > A sam wniosek - listopad 2019, wtedy jeszcze o pandemii nikt nie slyszal.

    Polityka to sztuka wykorzystywania okazji. I naczelnik skorzystał, żeby
    pogrążyć konfę i spróbować zrzucić z siebie odpowiedzialnośc za rychły
    upadek służby zdrowia.

    > Poczekamy, zobaczymy.
    > No chyba, ze chcesz podzial na Polske A i Polske B, niech sie kazda
    > rzadzi jak uwaza za stosowne :-)

    Jest to jakieś rozwiązanie, aczkolwiek kiepskie i mało realne. Trzeba
    przyznać że po polski be nie doceniło. Z realnych to nie wiem. Do tej
    pory był podział na trzy części - 1/3 mam to w dupie, 1/3 uważa władzę
    za okupanta, 1/3 byle socjal dawali i kradli ale się dzielili. W razie
    czego nikt za tym państwem nie stanie.

    > -wielu sie jeszcze nie nauczylo, ze demokracja nie polega na tym, zeby
    > 51% narzucalo swoja wole 49%

    Na dłuższą metę nie.

    --
    Shrek