  • Data: 2020-10-28 16:40:38
    Temat: Re: aborcja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nie_ma_emaila napisał w wiadomości grup
    com...
    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    >Zwłaszcza że tylko giertych jest jego obrońcą.
    >Zerknij czasem do neta zanim coś chlapniesz.

    No wlasnie net cos pisal o trzech, a teraz o dwoch:
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nie-ma-decyzj
    i-ws-aresztu-dla-miliardera-leszka-czarneckiego,nId,
    4796618

    Drugi na kwarantannie, wiec jakby nie zostal ani jeden, ciekawe jak to
    z ta kwarantanna bylo.

    A przeciez pewnie maja tam jakis wspolpracownikow, aplikantow, ktorzy
    proste pismo moga doniesc.

    J.