  • Data: 2020-10-29 11:55:22
    Temat: Re: aborcja
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2020 o 11:04, Liwiusz pisze:

    > Na tym właśnie polega demokracja. Nawet jeśli w konstytucji chcemy
    > zapisać jakieś przywileje dla mniejszości, to wymagają one zgody
    > większości.

    > Trudno mi podjąć dyskusję, bo merytoryki w twoim poście nie ma.

    Tu z pewnością masz rację, ale to świadczy tylko o tym, że cała ta
    demokracja jest o kant dupy potłuc.
    Polega ona bowiem na tym, żeby rządzący nachapali się ile wlezie a potem
    uniknęli konsekwencji.
    Dużo lepiej byłoby, żeby państwem rządził jeden człowiek lub jedna
    partia (nazwijmy go gospodarzem) przez znacznie dłuższy okres niż jedna
    czy dwie kadencje. Wtedy można będzie mówić o odpowiedzialności za to,
    co robi. Wiem, obecna propaganda nazwie to dyktaturą ale niech sobie
    nazywa.
    Ale jaki jest sens demokracji gdy 49% jest niezadowolonych?
    Wystarczy porównać kraje z "dyktaturą" z krajami z "demokracją".
    Chiny, Rosja, Białoruś, KRLD rozwijają się znacznie lepiej od USA,
    Iraku, Polski czy Ukrainy.

    Po co więc szarpać się z wyborami co parę lat, które niczego dobrego nie
    wnoszą a tylko pogrążają kraj w ruinie?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: