    From: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: abonament rtv
    Date: Thu, 24 Jun 2004 14:19:20 +0200

    Dnia 6/24/04 4:45 AM, Pan(i) Marcin Debowski napisał(a) :

    > Nie wiem jakie jest tu orzecznictwo, ale dla mnie owo natychmiast oznacza,
    > że możesz go użyć w łatwy sposób w dość krótkim czasie. W praktyce,
    > podjerzewam że jak ktoś wetknie weń kabel, dostroi i może oglądać, to jest
    > to nadal natychmiast.

    A czy w takim razie powinno się płacić może za posiadanie komputera?
    W sumie jest on gotowy do odbioru programu TV i można go praktycznie
    "natychmiast" dostosować - np. jeśli sklep z kartami TV jest w pobliżu.

    W skrajnych przypadkach dostosowanie zwykłego odbiornika poprzez montaż
    intalacji antenowej może trwać i tydzień (zgoda administracji na wyjście
    na dach, zakup anteny i kabla, wiercenie dziur w kominie, prowadzenie
    kabla) zaś komputera 30 minut (zakup karty, instalacja sprzętu i softu,
    wetknięcie kablówki).

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl