  • Data: 2004-06-25 00:29:45
    Temat: Re: abonament rtv
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cbegsd$hcr$1@news.zigzag.pl>, Kuba wrote:
    > A czy w takim razie powinno się płacić może za posiadanie komputera?
    > W sumie jest on gotowy do odbioru programu TV i można go praktycznie
    > "natychmiast" dostosować - np. jeśli sklep z kartami TV jest w pobliżu.

    Natychmiast to by było gdyby była w środku karta tv i raczej z
    zainstalowanym oprogramowaniem (choć co do tego ostatniego warunku nie mam
    przekonania). A komputer+karta TV bądź radiowa to niewątpliwie odbiornik w
    rozumieniu ustawy:
    Art.4.
    8) odbiornikiem radiofonicznym albo telewizyjnym jest urządzenie
    techniczne dostosowane do odbioru programu,

    > W skrajnych przypadkach dostosowanie zwykłego odbiornika poprzez montaż
    > intalacji antenowej może trwać i tydzień (zgoda administracji na wyjście

    Skrajne przypadki będą rozpatrywali zapewne biegli w trakcie przewodu
    sądowego, jeśli się postawisz i odmówisz zapłacenia :)

    --
    Marcin