  • 1. Data: 2005-04-03 16:04:57
    Temat: abonament: TVP wyjasnia...
    Od: x <y...@l...net>

    Chcecie posmiac sie w "prawnikow" TVP? To poczytajscie:

    http://tvp.pl/3384,167099,1.view#10

    "Kilka dni temu dostałem w prezencie stary telewizor. Czy jeśli teraz
    odwiedzi mnie kontroler, zapłacę karę?

    Nie, jeśli wykaże Pan, że telewizor jest użytkowany zaledwie od kilku
    dni. Podstawą do udowodnienia urzędnikowi niedługiego czasu korzystania
    ze sprzętu są m.in. karty gwarancyjne, umowa kupna-sprzedaży, a w
    przypadku darowizny - oświadczenia świadków, ale z datą wystawienia nie
    dłuższą niż wymagany okres rejestracji sprzętu - 14 dni.

    Warto wiedzieć, że użytkownik odbiornika, który został zarejestrowany po
    15 dniu miesiąca zapłaci połowę miesięcznej opłaty a za odbiornik
    wyrejestrowany do 10 dnia miesiąca opłaty się nie pobiera."

    Czyli ciezar dowodowy spoczywa na oskarzonym a nie na oskarzycielu...

  • 2. Data: 2005-04-03 16:11:09
    Temat: Re: abonament: TVP wyjasnia...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "x" <y...@l...net> napisał w wiadomości

    > Czyli ciezar dowodowy spoczywa na oskarzonym a nie na oskarzycielu...

    Trzeba przyznać, ze oryginalne podejście do sprawy. Ale nie odosobnione.
    Z podobnym podejściem spotkałem się wiele razy w przypadku naruszeń praw
    autorskich załóżmy poprzez publiczne odtwarzanie programów radiowych,
    czy telewizyjnych. ZAIKS czy STOART też składały wnioski o ściganie w
    oparciu o jakieś tam dziwne przesłanki. Załóżmy od początku działalności
    gospodarczej. I co więcej znane mi są wypadki prawomocnych wyroków w
    takich sprawach.

  • 3. Data: 2005-04-03 17:21:47
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    x napisał(a):

    > Chcecie posmiac sie w "prawnikow" TVP? To poczytajscie:
    >
    > http://tvp.pl/3384,167099,1.view#10
    [ciach]

    > Czyli ciezar dowodowy spoczywa na oskarzonym a nie na oskarzycielu...

    Na jakiej uczelni studiowałeś prawo?

    --
    Falkenstein
    Veni Lucifer

  • 4. Data: 2005-04-03 17:27:44
    Od: signal <s...@t...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > [ciach]

    > Na jakiej uczelni studiowałeś prawo?

    Dla nas nie ma znaczenia, cipo, czy jest to urzednik czy prokurator.

  • 5. Data: 2005-04-03 17:29:28
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    signal napisał(a):

    > Dla nas nie ma znaczenia, cipo, czy jest to urzednik czy prokurator.

    Roozumiem, macie do tego prawo. A co z odpowiedzią na pytanie?
    Wystarczy jak odpowie jeden z "was".

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 6. Data: 2005-04-03 17:37:43
    Od: signal <s...@t...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > Roozumiem, macie do tego prawo. A co z odpowiedzią na pytanie?
    > Wystarczy jak odpowie jeden z "was".

    My, grupowicze ktorzy znamy angielski plynnie, w przeciwienstwie do was,
    grupowiczow z pseudo dyplomami kursow ansgielskiego.

  • 7. Data: 2005-04-03 17:44:04
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    signal napisał(a):

    > My, grupowicze ktorzy znamy angielski plynnie, w przeciwienstwie do was,
    > grupowiczow z pseudo dyplomami kursow ansgielskiego.

    A więc gdzie wy płynnie znający angielski grupowicze studiowaliscie prawo?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 8. Data: 2005-04-03 17:49:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Otto Falkenstein wrote:

    > A więc gdzie wy płynnie znający angielski grupowicze studiowaliscie prawo?

    Widzę, że masz dobre serduszko i dokarmiasz kolejnego trolla ;)

  • 9. Data: 2005-04-03 17:49:34
    Od: signal <s...@t...net>

    Otto Falkenstein wrote:

    > A więc gdzie wy płynnie znający angielski grupowicze studiowaliscie prawo?

    Jestes typowa polska cipa sadowa. Szlify zdobywales w PRLu. Pewnie na
    dodatek proboszczowi nosisz teraz baldachim na Boze Ciala. Liznales cos
    tam kiedys i teraz sie madrzysz.

  • 10. Data: 2005-04-03 17:50:19
    Od: signal <s...@t...net>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Widzę, że masz dobre serduszko i dokarmiasz kolejnego trolla ;)

    A Tobie to co? KF zepsul sie?