  • 1. Data: 2005-04-03 08:33:35
    Temat: Praca a okres wypowiedzenia
    Od: "jan" <k...@k...com>

    otrzymalam wypowiedzenie o prace z jednomiesiecznym okresem wypowiedzenia,
    gdzie zaznaczone mam iz Pracownik ne jest zobowiazany do wykonywania pracy
    jak i wstawiennictwa w firmie, zatem moge spokojnie podjac nastepna prace?

    [przepraszam za spam]

  • 2. Data: 2005-04-03 14:36:15
    Temat: Re: Praca a okres wypowiedzenia
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie , podepnę się do wątku kolegi,
    jak wygląda sytuacja z trzy miesięcznym wypowiedzeniem które się należy po
    odpracowaniu bodajże 2 lat - czy jesli umowa wypowiedzenia jest np. na dzień
    31 stycznia to czy trzeba świadczyć pracę czy nie od 01 lutego do 01 maja ?
    Czy w umowie wypowiedzenia musi być jakaś wzmianka o tym ? Najwygodniej jest
    spakować manatki od 1 lutego i wziąć trzymiesięczne wynagrodzenie.
    Oczywiście umowa wypowiedzenia jest bez żadnego negaytwnego wilczego
    biletu - zwykłe porozumienie stron o likwidacji stanowiska pracy .

    Jak to wygląda od strony prawnej ? Czy obowiązek świadczenia pracy po
    podpisaniu umowy wypowiedzenia jest prawnie wymagany ?
    Jak postępować aby nie trzeba było świadczyć tej pracy po podpisaniu umowy
    wypowiedzenia ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-03 16:24:34
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Jak to wygląda od strony prawnej ? Czy obowiązek świadczenia pracy po
    > podpisaniu umowy wypowiedzenia jest prawnie wymagany ?

    Tak. Masz tylko prawo do trzech dni zwolnienia w czasie trzymiesięcznego
    okresu wypowiedzenia na szukanie pracy.

    > Jak postępować aby nie trzeba było świadczyć tej pracy po podpisaniu umowy
    > wypowiedzenia ?

    Rozstać się za porozumieniem stron bez okresu wypowiedzenia. Wtedy
    oczywiście nie otrzymujesz wynagrodzenia za ten okres.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2005-04-03 16:27:22
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > jak i wstawiennictwa w firmie, zatem moge spokojnie podjac nastepna prace?

    Tak.