  • 1. Data: 2006-09-19 19:23:36
    Temat: Zwrot zakupionego przez internet uszkodzonego monitora
    Od: a...@g...com

    witam,

    zakupilem przez internet LCD - po otrzymaniu okazalo sie ze posiada
    wade matrycy ( przez cala wysokosc swieci sie rozowa kreska ).
    napisalem handlowcowi ktory mi to sprzedal iz LCD jest uszkodzone i
    chcialbym wymienic je na inne ew otrzymac zwrot pieniedzy.
    na mojego maila dostalem odpis ze ta sprawa decydowania o zwrotach
    znajmuje sie serwis. serwis ze takie rzeczy powinienem ustalac z
    handlwocem ( ping pong ) - RMA itd. LCD jest w serwisie.

    ja go nie chce mimo ze zaznaczalem iles razy ze chce go zwrocic.
    handlowiec jak i jego kierwonik przestali odpowieadac na maile i
    telefony.

    jczy jest jakas szansa by otrzymac zwrot pieniedzy?

    pozdrawaiam
    Alex

  • 2. Data: 2006-09-19 19:31:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@g...com> napisal(a):
> [...]
    > telefony.
    >
    > jczy jest jakas szansa by otrzymac zwrot pieniedzy?

    A kiedy był zakup?
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-09-19 19:31:37
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > jczy jest jakas szansa by otrzymac zwrot pieniedzy?

    Tak, jest.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-09-20 08:08:02
    Od: a...@g...com

    Samotnik wrote:
    > A kiedy był zakup?
    czasowo wyglada to tak:

    monitor kupiony zostal pod koniec sierpnia.
    dwa , trzy dni pozniej pojechal z powrotem do firmy. po wymianie maili
    z handlowcem i serwisem. teraz lezy w "Zewnetrznym serwisie" i
    handlowiec nie odpowiada na maile.

  • 5. Data: 2006-09-20 08:35:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@g...com> napisal(a):

> [...]
    > dwa , trzy dni pozniej pojechal z powrotem do firmy. po wymianie maili
    > z handlowcem i serwisem. teraz lezy w "Zewnetrznym serwisie" i

    Cóż, trzeba było go NATYCHMIAST zwrócić powołując się na magiczne 10
    dni od zakupu, kiedy możesz zwrócić bez podania powodu. Teraz to
    musisz się bujać z niezgodnością z umową.

  • 6. Data: 2006-09-20 14:37:59
    Od: a...@g...com

    Samotnik wrote:

    > Cóż, trzeba było go NATYCHMIAST zwrócić powołując się na magiczne 10
    > dni od zakupu, kiedy możesz zwrócić bez podania powodu. Teraz to
    > musisz się bujać z niezgodnością z umową.
    a jakis hint dla mniej kumatych w prawie ? :(

  • 7. Data: 2006-09-20 23:11:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 20.09.2006 a...@g...com <a...@g...com>
    napisał/a:
    > a jakis hint dla mniej kumatych w prawie ? :(

    groups.google.pl po hasłąch typu "zakup przez internet", "sklep
    internetowy"

    --
    Marcin