  • 1. Data: 2006-09-19 17:59:17
    Temat: Dwie młode policjantki - legitymowanie
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dzisiaj dośc dużo poruszałem się po osiedlu w różnych sprawach, a to sklep,
    a to bank, a to poczta i trzy razy natknąłem się na dwie młode policjantki
    i za każdym razem widziałem je podczas czynności legitymowania osób które z
    wyglądu były po 60-tce.
    Ciekawe, czy przełożony policjantek po analizie ich notesów zastanowi sie,
    dlaczego policjantki akurat wybierały do legitymowania akurat takie osoby ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    do http://groups.google.pl wpisz 'kw1618' i sortuj wg daty

  • 2. Data: 2006-09-19 18:08:26
    Temat: Re: Dwie młode policjantki - legitymowanie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 Sep 2006 19:59:17 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    >dlaczego policjantki akurat wybierały do legitymowania akurat takie osoby ?
    A moze takie dostaly zadanie? Moze zaginal jakis gosc z wygladu po
    60-tce z problemami pamieciowymi i go poszukuja?

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-09-19 18:10:55
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:1lgiklyz9rkxc$.vgipk5d015g6.dlg@40tude.net...

    > Ciekawe, czy przełożony policjantek po analizie ich notesów zastanowi sie,
    > dlaczego policjantki akurat wybierały do legitymowania akurat takie osoby
    > ?

    Może na osiedlu działa jakiś groźny gang staruszek? ;)

  • 4. Data: 2006-09-19 18:42:10
    Od: "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:1lgiklyz9rkxc$.vgipk5d015g6.dlg@40tude.net...

    > Może na osiedlu działa jakiś groźny gang staruszek? ;)

    Jasne - bojówki Moherowych Beretów :)

    --
    Krzysiek M.

  • 5. Data: 2006-09-19 19:11:23
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ciekawe, czy przełożony policjantek po analizie ich notesów zastanowi sie,
    > dlaczego policjantki akurat wybierały do legitymowania akurat takie osoby ?

    Alez to proste.

    Jak donosi serwic BBC News, amerykański piosenkarz country, kompozytor
    i aktor Willie Nelson (73), został zatrzymany pod zarzutem posiadania
    narkotyków po tym, gdy policja znalazła w autobusie, w którym
    podróżował podczas trasy koncertowej marihuanę i grzybki halucynogenne.

    48.html

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-09-19 19:49:28
    Od: akala <a...@o...eu>

    pewnie jakieś ćwiczenia

    akala

  • 7. Data: 2006-09-19 19:53:01
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 21:49:28 +0200, akala napisał(a):

    > pewnie jakieś ćwiczenia

    tiaaaa... , na żywym organiźmie i to na osobnikach, którzy mogą zawału
    dostać w każdej chwili

  • 8. Data: 2006-09-19 20:01:31
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 19-09-2006 o 20:10:55 Heming <h...@w...gazeta.pl> napisał(a):

    > Mo?e na osiedlu dzia?a jaki? gro 1/4 ny gang staruszek? ;)

    I do tego bardzo agresywny gang znakow "trzymaj sie lewej".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 9. Data: 2006-09-20 08:05:42
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    > tiaaaa... , na żywym organiźmie i to na osobnikach, którzy mogą zawału
    > dostać w każdej chwili

    Jeśli od wylegitymowania mogą dostać zawału, to raczej powinny resztę
    życia spędzić w domu opieki paliatywnej. Co bowiem się stanie, jak
    dostaną wezwanie do sądu ?? Albo chociaż zatrąbi samochód na ulicy ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio