  • 1. Data: 2005-09-24 08:51:06
    Temat: Zwiazane z rozwodem
    Od: jacki <j...@w...wp.pl>

    Witam

    Mam do Was pytanie, może mi poradzicie jak to lepiej rozwiązać.
    Rozstaliśmy się z żoną i planujemy rozwód. Mamy 2-letnią córkę, która
    teraz jest ze mną. Żona twierdzi, że o dziecko będzie walczyć, ale...

    Któregoś pięknego dnia, żona pochwaliła mi się swoim osiągnięciem
    wychowawczym: "A wiesz czemu już mała nie marudzi, że chce piwa jak ktoś
    pije?". Oczywiście nie wiedziałem więc się pytam dlaczego, a ona mi na
    to: "A bo ostatnio jak mi marudziła to dałam jej szklanke piwa, potem
    dziecko płakało, że ją boli głowa, ale widzisz już nie chce piwa".
    Myślałem, że ją $@#$%@#%!

    Gdy wspomniałem, o tym ostatnio dla znajomego on o mi powiedział jak to
    świadek tego całego zdarzenia o tym mu wtedy opowiadał. Mianowicie matka
    nie chcąc słuchać marudzeń poprostu spiła dziecko. Uw świadek twierdził,
    że moja córka po całym zajściu nie dała rady sama iść.

    Mnie przy tym nie było, gdyż całe wakacje spędziłem w innym mieście przy
    remoncie naszego przyszłego mieszkania (obecnie już jej), a cała
    sytuacja rozegrała się u moich znajomych, na co mam 2-3 świadków.

    I teraz się zastanawiam, czy takie coś wyciągnąć w sądzie na sprawie
    rozwodowej, czy lepiej, żebym teraz złożył zawiadomienie na policje o
    takim czynie (wszystko się rozegrało jakies 1,5 - 2 miesiące temu)? Jak
    według was lepiej to rozegrać. Żona jest osobą całkowicie
    nieodpowiedzialną i nie mająca cierpliwości do dziecka, a ja nie
    chciałbym aby sąd przypadkiem nie oddał jej dziecka.

    Thank you from the mountain...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-24 09:29:03
    Temat: Re: Zwiazane z rozwodem
    Od: "--<<red>>--" <...@...qq>

    Użytkownik "jacki" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozwodowej, czy lepiej, żebym teraz złożył zawiadomienie na policje o
    > takim czynie (wszystko się rozegrało jakies 1,5 - 2 miesiące temu)?

    Jesli sa swiadkowie zdarzenia i beda chcieli zeznawac, to zdecydowanie
    poszedlbym na policje. Gdy zostawisz ta kwestie do sprawy rozwodowej, to
    bedzie slowo przeciwko slowu. A prawomocny wyrok skazujacy to jest dobry
    argument w postepowaniu cywilnym.

    Art. 208 kk
    Kto rozpija małoletniego, dostarczając mu napoju alkoholowego, ułatwiając
    jego spożycie lub nakłaniając go do spożycia takiego napoju,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    red