  • 1. Data: 2005-09-24 08:35:08
    Temat: eksmisja samotnej matki
    Od: "brobesna" <n...@n...pl>

    Witam!
    Moja znajoma jest samotna matka nieletniego.
    Slyszalem ze jest ustawa ktora chroni takie osoby przed eksmisja.
    Czy to prawda?
    Jesli tak prosze o informacje gdzie znalezc ta ustawe

    pozdarwiam
    Art

  • 2. Data: 2005-09-24 10:29:37
    Temat: Re: eksmisja samotnej matki
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    brobesna napisał(a):
    > Moja znajoma jest samotna matka nieletniego.
    > Slyszalem ze jest ustawa ktora chroni takie osoby przed eksmisja.
    > Czy to prawda?

    Ogólnie przed eksmisją to nie, nakazuje ewentualnie zapewnienie lokalu
    socjalnego i wstrzymuje eksmisję do tego czasu.

    > Jesli tak prosze o informacje gdzie znalezc ta ustawe

    ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie niektórych praw lokatorów

    KG