  • 11. Data: 2007-11-08 12:06:54
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dziedziczenia.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:fgusas$kba$1@achot.icm.edu.pl...

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź. Czy inna sytuacja prawna jest
    > , gdy mój brat zrzeka się prawa do dziedziczenia jeszcze za życia mojej mamy,
    > a inna gdyby zrzekł się spadku już po jej śmierci?

    dokladnie tak, jesliby chcial odrzucic spadek po jej smierci, wtedy dziedziczyly
    by jego dzieci i tylko sad moglby to zmienic

  • 12. Data: 2007-11-08 12:07:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > I nie słuchaj robaków ;)

    czytaj ze zrozumieniem :)

  • 13. Data: 2007-11-08 12:10:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    szerszen pisze:
    > czytaj ze zrozumieniem :)

    właśnie

    KG

  • 14. Data: 2007-11-08 12:15:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > czytaj ze zrozumieniem :)

    Mi szerszen kojarzy się z robakiem.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 15. Data: 2007-11-08 12:17:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > chodzilo mi o sprostowanie do tego co napisal kam

    Przecież dobrze napisał i nie ma czego prostować. Przemyśl to.

    > ktos inny moze wywnioskowac ze identyczna sytuacja jest, jak sie odrzuca
    > spadek po smierci spadkodawcy

    Nie zakładaj że każdy tak słabo rozumie to co czyta jak ty.
    Przecież autor wątku wyraźnie opisał sytuacje i nie może być
    jakichkolwiek wątpliwości.

  • 16. Data: 2007-11-08 12:38:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > ale dodaj, ze tylko i wylacznie dlatego, ze jeszcze nie ma zadnego spadku,
    > matka zyje i napisala testament, jakby matka juz nie zyla, to jak
    > najbardziej corka miala by prawa do spadku mimo jego zrzeczenia (po
    > smierci matki)

    Dziękuję , ze postanowiłeś poszerzyć moją świadomość w tym temacie. Bardzo
    dobrze się stało i jeszcze raz dziękuję. Ale nie dziw się uwagom kolegów,
    ponieważ Twoja wypowiedź , szczególnie dla mnie laika była trochę
    zagmatwana. Teraz mam jasność.

    wiatrak

  • 17. Data: 2007-11-08 12:40:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie zakładaj że każdy tak słabo rozumie to co czyta jak ty.

    czy ja ci synku robie wycieczki osobiste?
    mama kultury w domu nie nauczyla?

    > Przecież autor wątku wyraźnie opisał sytuacje i nie może być jakichkolwiek
    > wątpliwości.

    to ze nie moze byc watpliwosci to tylko tobie sie tak wydaje
    widac krotko zyjesz i malo wiesz

    a nawet jesli ktos nie bedzie mial watpliwosci do tego co jest napisane, to
    informacja o tym, ze sprawa diametralnie ulega zmianie po smierci spadkodawcy
    tez sie moze przydac

    a jak widac o tym pytajacy nie wiedzial, a teraz juz wie
    dla niego to podwojna korzysc

  • 18. Data: 2007-11-08 12:41:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > właśnie

    wlasnie

  • 19. Data: 2007-11-08 12:42:35
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

  • 20. Data: 2007-11-08 12:46:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > a nawet jesli ktos nie bedzie mial watpliwosci do tego co jest napisane,
    > to informacja o tym, ze sprawa diametralnie ulega zmianie po smierci
    > spadkodawcy tez sie moze przydac

    Niczego nie zmienia. Bo po śmierci spadkodawcy nie można z nim zawrzeć
    umowy dotyczącej zrzeczenia się spadku. Brakuje zdolności prawnej
    spadkodawcy.

    Po prostu nie rozumiesz co to umowa o zrzeczeniu się dziedziczenia. I tyle.

    > a jak widac o tym pytajacy nie wiedzial, a teraz juz wie
    > dla niego to podwojna korzysc

    No chyba jednak wiedział o takiej umowie, skro o niej pisał.