eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZonaty sam w akcie notarialnym, albo "kto mnie znowu robi w balona" › Re: Zonaty sam w akcie notarialnym, albo "kto mnie znowu robi w balona"
    From: Cyneq <s...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zonaty sam w akcie notarialnym, albo "kto mnie znowu robi w balona"
    Date: Thu, 30 Jun 2005 10:09:50 +0200

    rezist.com wrote:

    > Moze Ci nie pomoge ale napisze tak...
    >
    > Ponad rok temu podpisywalem akt. Bylem juz zonaty, jednakze zakup
    > zostal dokonany zanim jeszcze wszedlem w zwiazek malzenski.
    > Przy podpisaniu aktu, okazalo sie ze WYMAGANA jest obecnosc zony
    > i rowniez jej podpis. Dlaczego? Dlatego, ze na mieszkanie wzialem
    > kredyt, a kredyt od jakiegos czasu splacam z majatku wspolnego.
    >
    > Podczas podpisywania aktu, dodano klauzule o tym, iz moja zona
    > zrzeka sie calkowicie praw do wlasnosci mieszkania i ze uznaje,
    > iz zakup zostal dokonany z mojego majatku.

> [...]
    No tak, ale ja chcę żeby żona była w tym akcie wpisania, a nie zeby się
    zrzekała!
    Kredyt, mimo że brałem go sam (w marcu), to spłacamy go z majątku
    wspólnego (od października i tak będzie przez następne długie lata).
    Aczkolwiek w ogóle mi powiedzieli że żony ma nie być! Więc w ogóle nie
    rozumiem jak oni to chcą zapisać.

    --
    Cyneq