eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZonaty sam w akcie notarialnym, albo "kto mnie znowu robi w balona" › Re: Zonaty sam w akcie notarialnym, albo "kto mnie znowu robi w balona"
  • Data: 2005-06-29 18:49:12
    Temat: Re: Zonaty sam w akcie notarialnym, albo "kto mnie znowu robi w balona"
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Za to "Pan notariusz" zaproponował że możemy potem podpisac umowę o
    > włączeniu tego mieskzania do majątku wspólnego.
    > Oczywiśćie umowa byłaby w formie aktu notarialnego :)

    Moze Ci nie pomoge ale napisze tak...

    Ponad rok temu podpisywalem akt. Bylem juz zonaty, jednakze zakup
    zostal dokonany zanim jeszcze wszedlem w zwiazek malzenski.
    Przy podpisaniu aktu, okazalo sie ze WYMAGANA jest obecnosc zony
    i rowniez jej podpis. Dlaczego? Dlatego, ze na mieszkanie wzialem
    kredyt, a kredyt od jakiegos czasu splacam z majatku wspolnego.

    Podczas podpisywania aktu, dodano klauzule o tym, iz moja zona
    zrzeka sie calkowicie praw do wlasnosci mieszkania i ze uznaje,
    iz zakup zostal dokonany z mojego majatku.

    Nie wiazalo sie to z zadnymi kosztami (oprocz kasy na taksowke
    dla zony, ktora musialem z pracy wyrywac na pol godziny).

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com