  • 11. Data: 2002-11-08 06:31:57
    Temat: Re: Zmniejszenie pensji
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > Dobrze zrozumiałeś :-)

    Chyba nie. Wlasnie z tydzien temu byla glosna sprawa w TV na ten temat. Szef
    jakies tam firmy obnizyl pensje kilkudziesieciu pracownikom. Czesc z nich
    sie nie zgodzila, przez co umowa zostala rozwiazana ALE PRZE PRACOWNIKOW A
    NIE PRACODAWCE. No i wielkie pretensje bo nie dostali zadnych odpraw itp.
    Ale wyszlo, ze to faktycznie oni rozwiazali umowe a nie pracodawca.

    Fantom

  • 12. Data: 2002-11-08 09:26:42
    Temat: Odp: Zmniejszenie pensji
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Fantom <s...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqflp7$52c$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > NIE PRACODAWCE. No i wielkie pretensje bo nie dostali zadnych odpraw itp.
    > Ale wyszlo, ze to faktycznie oni rozwiazali umowe a nie pracodawca.

    a to już głupota pracowników . bo jesli nie podpisali by nowych aneksów o
    zmianie wynagrodzenia pracodawca zmuszony byłby do podjecia jakiś kroków ,
    zwolnienie kilku osób gwarantowałoby im odprawy tak jak przy likwidacji
    stanowisk ,czy zakładu...

    Sandra