  • 1. Data: 2004-05-20 22:46:50
    Temat: Zmiana nazwy ulicy
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Witam
    Przychodzi dzis do domu kolezanka i sie dowiaduje ze mieszka na innej
    ulicy. Zostala zmieniona nazwa.
    Pytania:
    1. Czy moze jakos sie odwolac od tej zmiany? (bedzie to udreka
    wymieniania dokumentów)
    2. Dlaczego zmieniono nazwe ulicy bez pytania mieszkańców?
    3. I jaki artykuł jakiego kodeksu pozwala na takie zmiany?
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 2. Data: 2004-05-20 23:06:52
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    Decyzje o zmianie nazwy podejmuje Rada Miasta, Dzielnicy czy Gminy. I to
    jej decyzja. Czy powinna się zapytać mieszkańców? Bo ja wiem. Na pewno
    ktoś by się nie zgodził, nie ma silnych. Dokumenty w takich wypadkach
    wymienia się chyba za darmo. Na pewno dowody osobiste. Czy i inne
    dokumenty, to nie wiem. ale kłopot będzie na pewno. Z tym, ze przez jakiś
    tam czas jeszcze pewnie będzie w praktyce stara nazwa funkcjonować.

  • 3. Data: 2004-05-22 05:50:41
    Od: "Wildcat" <w...@s...com>

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale u nas kazda taka zmiana wymaga opini rady
    osiedla.... mozei wiec kolezanka nie chodzi na zebrania osiedlowe (gdzie sie
    przeglosowuje takie sprawy) i nic o tym nie wie:-)

    > 1. Czy moze jakos sie odwolac od tej zmiany? (bedzie to udreka
    > wymieniania dokumentów)

    raczej nie

    > 2. Dlaczego zmieniono nazwe ulicy bez pytania mieszkańców?
    j.w.... moze pytano?

    > Janek Bohatyrowicz
    Pozdrawiam,
    Wildcat