  • 1. Data: 2004-05-20 19:58:28
    Temat: Mandat za picie piwa :P
    Od: "kmc" <k...@o...pl>

    Dzisiaj spokoj spozywajacego zlocisty napoj w parku studenta naruszyl pan
    policjant - niesamowity sluzbista, starajacy za wszelka cene przekonac mnie
    o jak bardzo haniebny jest moj czyn, ze wokol biegaja dzieci i ucza sie
    zlych nawykow...bez komentarza. wiadomo - wykroczenie - 100 zl mandat. I
    teraz pytanie: jestem studentem, na utrzymaniu rodzicow, nie pracuje itd.
    Jestem zameldowany w mieszkaniu rodzicow. Pytanie: warto placic czy czekac
    na jakies ponaglenia itd ? W jaki sposob komornik moze ze mnie sciagnac te
    100 zl ?? Przeciez ja nic nie mam - wszystko jest wlasnoscia moich
    rodzicow - czy sie myle ?

    prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2004-05-20 20:07:44
    Temat: Re: Mandat za picie piwa :P
    Od: lukasz_p <l...@W...pl>

    Użytkownik kmc napisał:
> [...]
    > o jak bardzo haniebny jest moj czyn, ze wokol biegaja dzieci i ucza sie
    > zlych nawykow...bez komentarza. wiadomo - wykroczenie - 100 zl mandat.

    Pytanie podstawowe: mandat przyjales czy nie?
    (domniemuje ze tak, ale pewnosci brak...)

    > I teraz pytanie: jestem studentem, na utrzymaniu rodzicow, nie pracuje itd.
    > Jestem zameldowany w mieszkaniu rodzicow. Pytanie: warto placic czy czekac
    > na jakies ponaglenia itd ?

    Na tej grupie nie oczekiwalbym odpowiedzi w stylu: "Stary, nie warto,
    olej to i nie plac"
    Przyjales mandat - zaplac i nie kombinuj.

    > W jaki sposob komornik moze ze mnie sciagnac te
    > 100 zl ??

    Komornicy juz sie takimi sprawawmi nie zajmuja, niezaplacony mandat
    trafi do urzedu skarbowego, ktory przeprowadzi egzekucja sciagajac
    naleznosc z Twojego konta (jesli posiadasz) albo potraca ze zwrotu
    podatku (jesli wykazujesz cos w zeznaniach)

    > Przeciez ja nic nie mam - wszystko jest wlasnoscia moich
    > rodzicow - czy sie myle ?

    To juz chyba sam wiesz najlepiej :o)

    --
    pozdrawiam
    lukasz

  • 3. Data: 2004-05-20 20:34:56
    Od: "Dzi Dzia" <d...@g...pl>

    zaplacic mandat niezwlocznie,
    nie pic piwa w niedozwolonych miejscach,
    przyjac gratulacje za wspoltworzenie panstwa prawa!!!
    dzi

  • 4. Data: 2004-05-20 21:33:00
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > zaplacic mandat niezwlocznie,
    > nie pic piwa w niedozwolonych miejscach,
    > przyjac gratulacje za wspoltworzenie panstwa prawa!!!

    albo inaczej: pić piwo i wspomagać budżet płacąc mandaty!

    TJ

  • 5. Data: 2004-05-21 06:50:34
    Od: "Ajgor" <N...@...pl>

    Użytkownik "TJ" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8j836$ip3

    > albo inaczej: pić piwo i wspomagać budżet płacąc mandaty!

    A czy juz pijac piwo nie wspomaga budzetu?
    A moze trzeba bylo to piwo postawic policjantowi?;)

  • 6. Data: 2004-05-21 07:12:16
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Zechcialo mu sie piwa w parku. Widocznie nie maja tam pubow czy "letnich
    kawiarenek".

  • 7. Data: 2004-05-21 07:32:13
    Od: "wald" <a...@w...pl>

    > o jak bardzo haniebny jest moj czyn, ze wokol biegaja dzieci i ucza sie
    > zlych nawykow...bez komentarza. wiadomo - wykroczenie - 100 zl mandat. I

    ??? co to ma znaczyc "bez komentarza", dzieciaki biegaja i przyzwyczajaja
    sie do widoku intelektualisty z piwskiem w lapie, taka wlasnie ta nasz
    polska jest niestety... no haniebny haniebny, jako student czlowiek
    wyksztalcony powinines o tym wiedziec biedaku...

  • 8. Data: 2004-05-21 07:59:48
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    wald wrote:

> [...]
    > polska jest niestety... no haniebny haniebny, jako student czlowiek
    > wyksztalcony powinines o tym wiedziec biedaku...

    dzieciaki biegaja i przyzwyczajaja sie do widoku obszczymura, ktory smierdzi
    zatacza sie albo co gorsza robi to grupowo z kolesiami w bramie obok a obok
    wlaja sie puste flaszki bo beltach. Taka wlasnie ta Polska jest niestety...
    powinienes o tym wiedziec biedaku.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-21 08:16:20
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    kmc wrote:

> [...]
    > czekac na jakies ponaglenia itd ? W jaki sposob komornik moze ze mnie
    > sciagnac te 100 zl ?? Przeciez ja nic nie mam - wszystko jest wlasnoscia

    a niech sciagfaja z twojego podatku, jak nie zarabiasz i nie placisz
    podatków to sciagną sobie zero :D
    chyba maja na to trzy lata, ale nie jestem pewien.

  • 10. Data: 2004-05-21 09:57:28
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Borszczuk wrote:

> [...]
    > obok a obok wlaja sie puste flaszki bo beltach. Taka wlasnie ta Polska
    > jest niestety... powinienes o tym wiedziec biedaku.

    ej ludzie tu jest polska, tu sie pije ;D