  • 1. Data: 2003-07-28 12:44:29
    Temat: Złożyć doniesienie czy nie?:-)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>

    Ello,

    Mam pytanko. jest sobie pewna firma - powiedzmy X. Wziela sobie mój adres z
    grupy dyskusyjnej i podsyla mi swoje oferty handlowe - srednio 2 co 2
    tygodnie. Pisalam do nich z prosba o usuniecie mnie z ich listy oraz
    skorzystalam z formularza 'wypisz" na ich stronie [dysponuje print screenami
    z operacji usuwania sie z owej listy przy pomocy tego formularza]. Firma
    jednak dalej mi podsyla swoje oferty. Poniewaz uwazam ich za dupkow [kiedys
    glosna byla sprawa jak to oszukali niepelnosprawnego chlopaka, ktory u nich
    kupowal towar] chętnie bym im zrobila kolo pióra. Mam ochotę złożyc
    doniesienie o zlamaniu ustawy o swiadczeniu uslug drogą elektroniczna
    [art.24 owej ustawy]. Pani rzecznik prasowy GIODO również sugeruje takie
    rozwiazanie sprawy.
    A co Wy o tym sądzicie? Jest sens? Zeby nie bylo, ze wytaczam armatę przeciw
    komarowi:-)

    HaNkA

  • 2. Data: 2003-07-28 13:28:06
    Temat: Re: Złożyć doniesienie czy nie?:-)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> napisał
    w wiadomości news:bg35u4$l7e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > tygodnie. Pisalam do nich z prosba o usuniecie mnie z ich listy oraz
    > A co Wy o tym sądzicie? Jest sens? Zeby nie bylo, ze wytaczam armatę

    zdecydowanie na policję i złożyć doniesienie
    możesz też powiadomić prasę - im więcej takich osób tym większą zaczną
    zwracać uwagę spamerzy na nowe
    prawo

    ja coraz częściej dostaję pytania "czy mogę przesłać ofertę dotyczącą ... "
    i tutaj przedstawiona oferta :)
    na szczęście na ma recydywistów, którzy systematycznie zaśmiecaliby
    skrzynkę - więc na razie tylko blokuję jako spam

    a jak jedna czy druga firma dostanie wezwanie do prokuratury i wskażą
    sprzedawców adresów, to miejmy nadzieję, że to się skończy

    okazuje się, że firmy handlujące adresami zapewniają, że te adresy klienci
    dali dobrowolnie - i takie firmy dają to nawet na piśmie - należy to ukrócić

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-28 13:44:56
    Temat: Odp: Złożyć doniesienie czy nie?:-)
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozwiazanie sprawy.
    > A co Wy o tym sądzicie? Jest sens? Zeby nie bylo, ze wytaczam armatę

    Złóż, złóż bo ciekawi mnie jak to zostanie roztrzygnięte:))
    -Renata

  • 4. Data: 2003-07-28 16:06:12
    Od: "delta9" <m...@i...pl>

    witam