  • 1. Data: 2003-06-15 14:45:13
    Temat: Złożenie wyjaśnienia w US
    Od: "MK" <a...@g...pl>

    Witam!!!

    Rok po podpisaniu umowy i dokonaniu zakupu działki budowlanej wraz z
    domem otrzymałem pismo z Urzędu Skarbowego w sprawie " ... złożenia
    wyjaśnienia odnośnie źródeł pokrycia wydatków w kwocie ... na zakup
    nieruchomości ...." itd. Pytanie moje brzmi, czym dokładnie mogę ich
    zadowolić oraz jak się ustosunkują do pracy za granicą (niestety
    nielegalnej).

    Pozdrawiam

    Robert M.

  • 2. Data: 2003-06-15 15:51:16
    Temat: Re: Złożenie wyjaśnienia w US
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

    Podobno istnieje rewelacyjny sposób, ale proszę o jego skomentowanie:
    MÓWI SIĘ US, ŻE 5 LAT TEMU ZAROBIŁEŚ NA... PROSTYTUCJI, TZN. ŚWIADCZYŁEŚ
    TEGO TYPU USŁUGI.
    To sposób dla zdesperowanych, ale czy skuteczny? Pięć lat temu - bo
    przedawnienie, prostytucja - bo nie ma w Polsce takiego zawodu i z definicji
    jest ona nielegalna.
    Proszę o ustusunkowanie się i potraktowanie tematu jaj najpoważniej!!!!

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 3. Data: 2003-06-15 16:32:12
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl> napisał w wiadomości

    > prostytucja - bo nie ma w Polsce takiego zawodu i z definicji
    > jest ona nielegalna.

    Nielegalna? Legalna. To sutenerstwo jest nielegalne.

  • 4. Data: 2003-06-15 16:36:05
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    | jest ona nielegalna.
    | Proszę o ustusunkowanie się i potraktowanie tematu jaj najpoważniej!!!!

    jak najbardziej można tak zrobić, spiszą protokół i tyle, poza tym można mieć umowę
    depozytu nieprawidłowego sprzed roku 2000, albo darowizny, pożyczki itd

  • 5. Data: 2003-06-15 18:43:51
    Od: "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl>

    depozytu nieprawidłowego? mógłbyś wyjaśnić?

    --
    Przyjazny Andrzej
    ICQ: 175468603

  • 6. Data: 2003-06-15 18:54:17
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl> napisał|
    | depozytu nieprawidłowego? mógłbyś wyjaśnić?

    inaczej umowa przechowania pieniędzy, do roku 2001 była bez podatku...

  • 7. Data: 2003-06-15 19:37:46
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "cc" <n...@g...pl> napisał
    | Na czym polega podpisanie takiej umowy? Czy przypadkiem nie trzeba tego
    | poświadczać notarialnie???

    treśc, coś jak umowa pożyczki, tytuł umowa depozytu nieprawidłowego (przechowania
    pieniędzy). Notarialnie niet.

  • 8. Data: 2003-06-15 19:55:30
    Od: "cc" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przyjazny Andrzej" <a...@l...pl> napisał|
    >

    > inaczej umowa przechowania pieniędzy, do roku 2001 była bez podatku...

    Witam.