  • 1. Data: 2003-06-15 11:11:05
    Temat: Lewe pieczatki w legitymacji studenckiej
    Od: "Adrian Ł" <a...@w...pl>

    Witam
    Moze ktos przerabiał podobny temat??
    Co za to grozi?? teoretycznie paragraf 270 art 1 mowi o grzywnej i
    pozbawieniu wolności od 3 miesiecy do 5 lat.
    A jak to w zyciu bywa?????
    Legitymacje odebrali mi rewizorzy z PKP w marcu.
    a teraz mam przesluchanie w tej sprawie w najbizszym czasie i niewatpliwe
    jest to ze pieczatki ktore miałem w legitymacji do orginalnych nie nalezaly.
    Jak do tej pory bylem niekarany a od roku czasu siedze na bezrobociu.
    Czy to moze byc jakaś forma łagodzaca???

    Adrian

  • 2. Data: 2003-06-15 18:36:33
    Temat: Re: Lewe pieczatki w legitymacji studenckiej
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Adrian Ł" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak do tej pory bylem niekarany a od roku czasu siedze na bezrobociu.
    > Czy to moze byc jakaś forma łagodzaca???

    Wszystko to najlepiej opowiedz przed sądem. Sąd to uwzględni, mam nadzieję,
    ale jak się sptrawa zakończy ? może 2 lata p.w. w zawiasach na 3 ?

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-06-15 20:05:56
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Wszystko to najlepiej opowiedz przed sądem. Sąd to uwzględni, mam nadzieję,
    > ale jak się sptrawa zakończy ? może 2 lata p.w. w zawiasach na 3 ?

    no nie szalej, 2 lat to nie będzie
    może warto pomyśleć o wniosku o skazanie?

    KG

  • 4. Data: 2003-06-15 20:09:14
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Pójdź na dobrowolne poddanie się karze dostaniesz śmieszny wyrok.
    Pozdrawiam
    P.S. 2 w zawiasach na 5 to dostali hakerzy co zarąbali 2 mln dolarów.
    Słonik

  • 5. Data: 2003-06-15 20:28:45
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "S?onik" <s...@h...tv> napisal <bciij3$5s2$1@news2.ipartners.pl>:

    >Pójd? na dobrowolne poddanie si? karze dostaniesz śmieszny wyrok.
    >Pozdrawiam
    >P.S. 2 w zawiasach na 5 to dostali hakerzy co zarąbali 2 mln dolarów.
    >S?onik

    grzywny nie dostanie, bo nie ma dochodów
    zatem pewnie ograniczenie wolności

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 6. Data: 2003-06-15 20:34:01
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > grzywny nie dostanie, bo nie ma dochodów
    > zatem pewnie ograniczenie wolności

    Hmm wiesz grzywne moga w zasadzie dac......ale musza wziąść pod uwagę
    zarobki, których nie ma. No ale jak grzywny nie spłacasz to zamieniają na
    odsiadkę więc czasami 50 tys grzywnej może być gorsze od pół roku odsiadki.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-06-15 20:46:13
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > nalezaly.

    Przepraszam Cię za trochę pewnie absurdalny post, ale czy tą Twoją
    legitymację (ze sfałszowanymi pieczątkami) Panowie z PKP na pewno zabrali
    Tobie??
    Przypomnij sobie dobrze, czy przypadkiem tej właśnie legitymacji nie
    skradziono Ci w grudniu przed samymi świętami i czy nie masz dwóch
    przyjaciół, którzy mogliby zaświadczyć, że dokładnie w tym czasie (w którym
    miało miejsce zajście) zbierałeś z nimi makulaturę....???
    Czyli Panowie z PKP dobrze zrobili, że zabrali legitymację, tylko szkoda, że
    przy okazji nie przekazali Policji tego złodzieja, który jeździł z Twoją
    legitymacją.......

    pozdrawiam:-)
    ewcia
    Ps.
    szwagier zawsze powtarza: "Dobry bajer, to połowa sukcesu"

  • 8. Data: 2003-06-15 20:51:25
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "Slonik" <s...@h...tv> napisal <bcik1k$6h7$1@news2.ipartners.pl>:

    >Hmm wiesz grzywne moga w zasadzie dac......ale musza wziąśc pod
    >uwage zarobki, których nie ma.

    Sam sobie odpowiedziałeś. Skoro zarobki są zerowe a Sąd musi je wziąć
    pod uwagę ...

  • 9. Data: 2003-06-16 03:16:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Słonik" <s...@h...tv> napisał w wiadomości
    > Pójdź na dobrowolne poddanie się karze dostaniesz śmieszny wyrok.

    Przykładowo jaki może być wyrok ?

    Pozdr
    kw

  • 10. Data: 2003-06-16 06:26:47
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    > Przykładowo jaki może być wyrok ?
    Ograniczenie wolności ??? Wiesz w zasadzie jak idziesz na dobrowolne
    poddanie się karze to prokurator z sędzią ustalają wyrok na pierwszej
    sprawie. Musisz pogadać z prokuratorem może grzywna jaką sobie samy
    wyznaczysz będzie wystarczającą karą ? 2000-3000 zł ? Być może są się
    zgodzi. Jednak pamiętam zdarzenia, że młody człowiek dokonując rozboju
    został ukarany oprócz kary w zawieszeniu grzywną 5000 zł w skutek kradzieży
    związanej z mieniem :) Tyle, że te 5000 to była kaucja wpłacona a jak wiemy
    kaucje prawie ZAWSZE przepadają na poczet grzywny.
    POzdrawiam
    P.S.Nie możesz czekać im szybciej napiszesz/zadzwonisz/pojawisz się u
    porkuratora tym szybciej będziesz znał jego decyzję pod kątem złągodzenia
    kary.