  • 1. Data: 2005-06-24 18:53:57
    Temat: Zlodzieje z poczty/UC a prokuratura?
    Od: Bloo <s...@s...spam>

    Po kolejnym "zaginieciu" kolejnej przesylki zagranicznej do mnie
    adresowanej poslalem skarge do dyrekcji "poczty" polskiej, ale
    zastanawiam sie rowniez nad jednym: czy jest sens (i prawna mozliwosc)
    zlozenia w prokuraturze (rejonowej?) powiadomienia o ciaglych
    kradziezach tych przesylek?

    (Oczywiscie jasne jest, ze nikogo by to nie obeszlo, ale poniewaz
    przesylki, zwlaszcza z USA, sa przez PP/UC notorycznie okradane, tak
    sobie marze, ze byc moze gdyby wiecej osob zaczelo dochodzic swoich
    roszczen na drodze prawnej i gdyby takich spraw pojawilo sie wiecej,
    wiecej i jeszcze wiecej, moze wreszcie ktos by to dostrzegl,
    zainteresowal sie rakiem pocztowym, i urzadzil kontrole i polowania na
    pocztowych/celniczych zlodziei...)

  • 2. Data: 2005-06-24 22:10:56
    Temat: Re: Zlodzieje z poczty/UC a prokuratura?
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiecej i jeszcze wiecej, moze wreszcie ktos by to dostrzegl,
    > zainteresowal sie rakiem pocztowym, i urzadzil kontrole i polowania na

    Mam lepszy pomysł, z którego zresztą sam od jakiegośczasu korzystam. Olej pocztę
    i skorzystaj z firm kurierskich (na terenie kraju) lub np polamer do usa. Nic
    tak nie boli jak strata klientów.

    Tomasz.

  • 3. Data: 2005-06-25 12:55:27
    Od: "york" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Bloo" <s...@s...spam> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiecej i jeszcze wiecej, moze wreszcie ktos by to dostrzegl,
    > zainteresowal sie rakiem pocztowym, i urzadzil kontrole i polowania na

    Ostatnio ten proceder bardzo nasilil sie. Nie ma praktycznie dnia, zeby ktos
    nie pisal o kradziezy paczek i i nnych przesylek. Wysylka kurierem wcale nie
    rozwiazuje problemu. Na poczcie kradna nawet zwykle listy z zagranicy ,
    szukajac pieniedzy. Moja mama przez 2 miesiace stracila 3 listy z Norwegi
    i jeden z Niemiec. Kontaktowalismy sie telefonicznie z nadawca w kazdym
    przypadku. Jesli list byl nadany bez potwierdzenia nadania , to ciezko tym
    zlodziejom udowodnic kradziez nawet zwyklego listu.Szkoda tylko , ze tak
    malo osob walczy o swoje.Jakby zebrac chociaz czesc tych poszkodowanych
    ,to poczta mialaby ladna statystyke