  • 91. Data: 2006-06-24 18:46:38
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    witek wrote:

    > Uniknąć nieoświetlonej przeszkody jadącej zygzakiej po jezdni w środku
    > nocy? Czasami się zdarza.

    Zalezy komu.

    Twierdze, ze da sie w nocy jechac tak, zeby nic nie najechac.

  • 92. Data: 2006-06-24 18:47:46
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > No i dobrze. W części przypadków zapobiegnie to rozmnożeniu się takiego
    > osobnika i zmniejszy się przez to poziom głupoty w społeczeństwie
    > (aktualnie i w przyszłości).
    > Tak dobór naturalny :)

    > Trochę nielogiczne. Jak go nie zobaczę to czemu miałbym leżeć w rowie?
    > Jak go nie zobaczę to nie będę robił żądnych uników.

    no to doprecyzujmy.

    ... albo go zobaczysz i będziesz chciał go ominać co skończy się dla
    ciebie leżeniem w rowie.
    Czwórka moich przyjaciół jest już tam u góry bo dziewczyna bez praktyki
    przy szybkości 90 km/h godzinę chciała ominąć jeża na drodze.
    Myślisz, że nie zadrży ci ręka jak zobaczysz rowerzystę tuż przed swoją
    maską?

  • 93. Data: 2006-06-24 18:50:57
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    witek wrote:

> [...]
    > ciebie leżeniem w rowie.
    > Czwórka moich przyjaciół jest już tam u góry bo dziewczyna bez praktyki

    Poczciwy Darwin mial racje. Naturalna selekcja.

    Ze tez mi sie taki cud nigdy nie przytrafil.

    A moze bylo to klasyczne niedostosowanie szybkosci do warunkow?

  • 94. Data: 2006-06-24 19:38:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [###alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl.###] napisał:

    > Ale to już nie jest bezpośredni skutek wymierzonej kary.

    Pewnie, że tak. Co nie zmienia faktu że jest skutkiem pośrednim, a tym
    tu piszemy. Sądzisz, że z punktu widzenia pobitej żony i dzieci ma
    większe znaczenie, czy jest to skutkiem pośrednim, czy bezpośrednim
    kary?

  • 95. Data: 2006-06-24 19:41:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    > Budynku nie można potraktować jako "narzędzia" bo to nieruchomość.
    > Pojęcie narzędzia dotyczy jednak rzeczy ruchomych.

    Faktycznie, w tym wypadku się trochę zagalopowałem. Ale z kolei
    zwróciłeś mi przy okazji uwagę na inny aspekt sprawy. Przestępstwem
    jest prowadzenie pojazdu przez osobę pod wpływem. Czy pojazd może być
    narzędziem prowadzenia pojazdu? Bo nie bardzo mi to pasuje.

  • 96. Data: 2006-06-24 19:44:44
    Od: Sweeden <m...@t...de>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > jest prowadzenie pojazdu przez osobę pod wpływem. Czy pojazd może być
    > narzędziem prowadzenia pojazdu? Bo nie bardzo mi to pasuje.

    I dlatego w rekawie trzyma sie sedziow niezawislych, jak gomulkowska
    gwiazda prostytucji, pewien Gardocki.

  • 97. Data: 2006-06-24 22:14:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Mój wariant B uwzględnia wszystkie
    > wypadki spowodowane przez rowerzystę.
    > Nadal twierdze że są oni bez porównania mniej groźni niż kierowcy
    > pojazdów samochodowych, nawet osobowych.

    Myślę, że to bardziej zależy od tego jaką drogą i w jakich okolicznościach
    taki pijaczej jedzie a mniej od tego czym jedzie.
    Jak wesoły gajowy jedzie leśną drogą, gdzie ruch prawie żaden a ewentualne
    auta i tak jadą wolno to ryzyko wypadku małe. A jak pijany rower wtacza
    się na drogą krajową w godzinie szczytu to może być sprawcą prawdziwej
    katastrofy. Po to sąd ma widełki wymiaru kary aby to uwzględniać.
    Upieram się, że zasada powinna być (i póki co jest) prosta i jasna -
    jedziesz po pijaku to jesteś przestępcą, nieważne czy prowadzisz autobus z
    dziećmi czy walec drogowy.

  • 98. Data: 2006-06-25 09:11:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > jest prowadzenie pojazdu przez osobę pod wpływem. Czy pojazd może być
    > narzędziem prowadzenia pojazdu? Bo nie bardzo mi to pasuje.

    a czy bez pojazdu przestepstwo mialo by miejsce?
    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 99. Data: 2006-06-25 09:12:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie. Minister jeszcze na to nie
    > wpadł.

    a mozesz rozwinac? Tapczan a nie nie sluzy do popleninia p. ani nie jest
    przeznaczony do niego.

    P.

  • 100. Data: 2006-06-25 09:38:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a mozesz rozwinac? Tapczan a nie nie sluzy do popleninia p. ani nie jest
    > przeznaczony do niego.

    "ani nie sluzy" malo byc