    From: RadoslawF <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Date: Sat, 03 Apr 2010 12:01:49 +0200
    <hp5cj1$vfh$1@newsfeed1.man.lodz.pl> <hp5d0u$m0r$1@inews.gazeta.pl>
    <hp5djs$8b5$1@news.task.gda.pl>
    <9...@h...googlegroups.com>
    <hp5fvi$mkc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@i...googlegroups.com>
    <hp5mt8$plt$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hp5qe2$kv6$1@news.dialog.net.pl>
    <t...@4...com>
    <t...@p...to.moja.pasja.net>
    <0...@z...googlegroups.com>
    <hp6vig$5vb$1@news.dialog.net.pl>
    <c...@z...googlegroups.com>
    <hp72m1$a33$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>

    Dnia 2010-04-03 11:35, Użytkownik b...@g...com napisał:

    > Czekam na wezwanie, które do mnie "jedzie". Wolałem się jednak
    > przygotować. BTW - po jakim czasie mandat ulega przedawnieniu - pytam
    > dlatego, że ten mandat był wykonany w sierpniu zeszłego roku. Nie
    > pytajcie skąd pamiętam szczegóły, ale po prostu pamiętam. To była dość
    > nietypowa sytuacja, rzadko zdarza mi się widzieć przenośny fotoradar
    > ustawiony na barierce rozdzielającej jezdnie w obu kierunkach.

    Czas na wystawienie mandatu jest dosyć krótki, chyba miesiąc.
    Jeśli przez ten czas policja nie ustali adresu (a to częste
    zjawisko jak pojazd zamiejscowy i jeszcze w lizingu lub
    firmowy) to sprawa idzie do sądu z automatu i na mandat
    nie masz co liczyć.
    Od sierpnia to jednak powinni Cię namierzyć ale są inne
    ewentualności: fotkę i wezwanie dostał jednak ten który
    jak piszesz wyprzedzał, nie masz na szybie naklejki z
    numerem rejestracyjnym i zostałeś potraktowany jako policjant
    czyli zdjęcie odłożono na bok jako "posiadające nieczytelne numery
    rejestracyjne pojazdu" lub faktycznie te numery wyszły
    nieczytelne.